کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛

نصب بیش از ۲۷۰۰ انشعاب فاضلاب از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

خبرگزاری ايسنا , 27 مهر 1391 ساعت 10:56

قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تاکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم بیش از ۵ کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.


به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالحمید توکلی بینا با گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: این سفر منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم این شهر شد و قطعا در تاریخ قم ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مناطق محروم خاطرنشان کرد: در همین راستا مصوبه ای در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد ریال به اجرای این پروژه ابراز داشت: به سرعت برنامه ریزی و اجرای مصوبه سفر مقام معظم رهبری به قم پیگیری شد و تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ۲۰ میلیارد از محل تعهدات وزارت نیرو برای اجرای شبکه های فاضلاب تا درب منازل مصوب شده بود، یادآور شد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافته و هزینه شده و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل تعهدات وزارت نیرو هزینه شده است و مابقی اعتبارات نیز در سال جاری تخصیص خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انعقاد قرارداد های مختلف جهت لوله گذاری و نصب انشعابات خبر داد و با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه گفت: تاکنون بیش از ۵ کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان با تقدیر از همکاری شورای شهر و شهرداری قم به ویژه شهرداران خدوم مناطق ۲، ۳ و ۶ شهری و صبر و شکیبابی شهروندان این مناطق در اجرای این پژوه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه و نصب انشعابات آن شاهد افزایش سطح سلامت و ارتقای سطح بهداشت عمومی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/115/


کد مطلب: 9420

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/9420/نصب-بیش-۲۷۰۰-انشعاب-فاضلاب-محل-اعتبارات-سفر-رهبری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir