پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 9420
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛

نصب بیش از ۲۷۰۰ انشعاب فاضلاب از محل اعتبارات سفر رهبری به قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تاکنون از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم بیش از ۵ کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.
نصب بیش از ۲۷۰۰ انشعاب فاضلاب از محل اعتبارات سفر رهبری به قم
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس عبدالحمید توکلی بینا با گرامیداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: این سفر منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم این شهر شد و قطعا در تاریخ قم ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای رسیدگی به مناطق محروم خاطرنشان کرد: در همین راستا مصوبه ای در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به قم به تصویب رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تخصیص ۶۰ میلیارد ریال به اجرای این پروژه ابراز داشت: به سرعت برنامه ریزی و اجرای مصوبه سفر مقام معظم رهبری به قم پیگیری شد و تاکنون از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و ۲۰ میلیارد از محل تعهدات وزارت نیرو برای اجرای شبکه های فاضلاب تا درب منازل مصوب شده بود، یادآور شد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تخصیص یافته و هزینه شده و ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز از محل تعهدات وزارت نیرو هزینه شده است و مابقی اعتبارات نیز در سال جاری تخصیص خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انعقاد قرارداد های مختلف جهت لوله گذاری و نصب انشعابات خبر داد و با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه گفت: تاکنون بیش از ۵ کیلومتر شبکه فرعی فاضلاب اجرا و ۲ هزار و ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان با تقدیر از همکاری شورای شهر و شهرداری قم به ویژه شهرداران خدوم مناطق ۲، ۳ و ۶ شهری و صبر و شکیبابی شهروندان این مناطق در اجرای این پژوه خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای کامل شبکه فاضلاب در منطقه نیروگاه و نصب انشعابات آن شاهد افزایش سطح سلامت و ارتقای سطح بهداشت عمومی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcg.x9yrak9tzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما