کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است

خبرگزاری تسنیم , 15 اسفند 1399 ساعت 9:55

مدیر کل صداوسیمای استان قم گفت: قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است و اصحاب رسانه باید قدر چنین نعمتی را بدانند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: گاهی قلمی و دوربینی دارای قدرت رسانه‌ای بالایی در حل مشکلات جامعه است.

مدیرکل صداوسیمای استان قم افزود: قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است و اصحاب رسانه باید قدر چنین نعمتی را بدانند.

وی تصریح کرد: چه‌بسا صاحبان موشک‌های بزرگ در جهان نیز می‌دانند که قدرت اصلی و بی‌بدیل، قدرت رسانه‌ای است، به‌خصوص اگر به‌درستی و به‌جا و برای مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر بیان کرد: بسیاری از افراد تصور می‌کنند لایک‌ها و بازدیدهای میلیونی، معیار موفقیت است، سردار سلیمانی در فضای مجازی حضور نداشت و اهل لایک و بازدید نبود، اما ایشان، سردار دل‌های مردم است و روی دل‌های مردم تأثیر گذاشت.

وی عنوان کرد: اصل رسالت رسانه، سعادت مردم و به فکر جامعه بودن و پرداخت به نیازهای مردم است، باید اصحاب رسانه مانند ابوذر باشند، به این توجه نداشته باشیم چه کسانی توانستند رای جمع کنند و کانال را فعال کنند و پیج خود را پررونق سازند، کنند.

مدیرکل صداوسیمای استان قم خاطرنشان کرد: رونق درواقع همراه شدن با مردم است، در روز قیامت، قطعاً از تأثیر قلم در جهت حل مشکلات مردم می‌پرسند و در آن روز لایک و بازدید، دردی از ما درمان نمی‌کند.

در ادامه محمدحسین رضایی دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم نیز عنوان کرد: اصحاب رسانه در طول یک سال باوجود شیوع کرونا و خطراتی که وجود داشت درکنار مردم بودند و علی‌رغم همه مشکلات به رسالت خود در جهت ارتقای آگاهی و انعکاس دغدغه‌های جامعه پرداختند.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از 20 نفر از اصحاب رسانه در قم در حین کار به ویروس کرونا مبتلا شدند، اما دست از تلاش برنداشتند و نگذاشتند این جشنواره بر روی زمین بماند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 95143

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95143/قدرت-رسانه-ای-مهم-ترین-عصر-حاضر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir