جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 95143

قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است

قم نيوز : مدیر کل صداوسیمای استان قم گفت: قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است و اصحاب رسانه باید قدر چنین نعمتی را بدانند.
قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است/شهید سلیمانی، سردار دل‌های مردم است
قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است/شهید سلیمانی، سردار دل‌های مردم است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: گاهی قلمی و دوربینی دارای قدرت رسانه‌ای بالایی در حل مشکلات جامعه است.

مدیرکل صداوسیمای استان قم افزود: قدرت رسانه‌ای، مهم‌ترین قدرت در عصر حاضر است و اصحاب رسانه باید قدر چنین نعمتی را بدانند.

وی تصریح کرد: چه‌بسا صاحبان موشک‌های بزرگ در جهان نیز می‌دانند که قدرت اصلی و بی‌بدیل، قدرت رسانه‌ای است، به‌خصوص اگر به‌درستی و به‌جا و برای مردم استفاده شود.

حجت‌الاسلام لطفی نیاسر بیان کرد: بسیاری از افراد تصور می‌کنند لایک‌ها و بازدیدهای میلیونی، معیار موفقیت است، سردار سلیمانی در فضای مجازی حضور نداشت و اهل لایک و بازدید نبود، اما ایشان، سردار دل‌های مردم است و روی دل‌های مردم تأثیر گذاشت.

وی عنوان کرد: اصل رسالت رسانه، سعادت مردم و به فکر جامعه بودن و پرداخت به نیازهای مردم است، باید اصحاب رسانه مانند ابوذر باشند، به این توجه نداشته باشیم چه کسانی توانستند رای جمع کنند و کانال را فعال کنند و پیج خود را پررونق سازند، کنند.

مدیرکل صداوسیمای استان قم خاطرنشان کرد: رونق درواقع همراه شدن با مردم است، در روز قیامت، قطعاً از تأثیر قلم در جهت حل مشکلات مردم می‌پرسند و در آن روز لایک و بازدید، دردی از ما درمان نمی‌کند.

در ادامه محمدحسین رضایی دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم نیز عنوان کرد: اصحاب رسانه در طول یک سال باوجود شیوع کرونا و خطراتی که وجود داشت درکنار مردم بودند و علی‌رغم همه مشکلات به رسالت خود در جهت ارتقای آگاهی و انعکاس دغدغه‌های جامعه پرداختند.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از 20 نفر از اصحاب رسانه در قم در حین کار به ویروس کرونا مبتلا شدند، اما دست از تلاش برنداشتند و نگذاشتند این جشنواره بر روی زمین بماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf8b9.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما