کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از ۹۰ درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در برگزاری جشنواره قرآنی این دانشگاه مشارکت داشتند

خبرگزاری تسنیم , 18 اسفند 1399 ساعت 14:38

معاون دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۹۰ درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره قرآنی حضور داشتند.


به گزارش قم نیوز سید احمدرضا پیش‌بین ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های جامع علمی کاربردی به‌واسطه کرونا نه‌تنها تعطیل نشد بلکه برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه به فرصت تبدیل شد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بیش از 90 درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره قرآنی حضور داشتند و بیش از 5 درصد دانشجویان ما نیز در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: درمجموع 1200 صندلی در این دانشگاه به‌صورت مستقیم برای تربیت قرآن داشته‌ایم که بخشی از آن‌ها تکمیل‌نشده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان به‌واسطه علاقه‌ای که داشتند در جشنواره شرکت کردند.

‌وی تصریح کرد: در این جشنواره از داوران ممتاز ملی و بین‌المللی استفاده شد، انس با قرآن همه ما را بیمه می‌کند و اعتقادداریم اگر دانشجویان و کارکنان ما با قرآن مأنوس باشند در بسیاری از برنامه‌های دانشگاه مؤثر خواهد بود و این مسابقات در راستای بصیرت افزایی در دانشگاه انجام می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی  ادامه داد: برگزاری این جشنواره قرآنی باید سبب شود در عرصه‌های قرآنی نیز برنامه‌های بین‌المللی با کشورهای اسلامی داشته باشیم چون علاقه‌مندان زیادی قصد دارند با معارف قرآنی آشنا شوند و باید این فرصت برای آن‌ها فراهم شود.

پیش‌بین خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در راستای برگزاری این جشنواره نقش داشتند تقدیر ویژه دارم و همچنین از استان‌هایی که در این امر مشارکت داشتند و از داورانی که در کنار این کار عظیم در خدمتشان بودیم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95222

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95222/بیش-۹۰-درصد-مراکز-دانشگاه-علمی-کاربردی-برگزاری-جشنواره-قرآنی-این-مشارکت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir