کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، موجب اقتدار کشور می‌شود

خبرگزاری ايرنا , 26 خرداد 1400 ساعت 13:39

مجمع هماهنگی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم دربیانیه ای اعلام کرد: مردم با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رأی، موجبات افزایش اقتدار و امنیت و رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را فراهم آورند.


به گزارش قم نیوز در بیانیه‌ی مجمع هماهنگی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم آمده‌است: تردیدی نیست که ۲۸ خردادماه سال جاری، یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود. ملت ایران در این روز، دو انتخابات  سراسری مهم و حساس را در پیش روی خود دارد.

بیانیه حاکیست: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا. یقیناً حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نامزد اصلح احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان می‌تواند به تقویت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی کمک شایانی کند.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است:‌ با عنایت به توصیه‌های اکید امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) مبنی بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم  از کلیه هم‌وطنان و تمام اقشار و سلایق و اقوام و واجدین شرایط رأی دعوت می‌کند تا با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق های رأی، موجبات افزایش اقتدار و امنیت و رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز آن را فراهم آورند. 

بیانیه در پایان تاکید کرده‌است:‌ مردم با حضور پر شور درحوزه‌های رأی گیری، رسالت تاریخی و انقلابی خود را به انجام رسانده و یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم خصوصاً شهیدحاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند؛پیروزی وسربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم. 

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 97673

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/97673/حضور-باشکوه-مردم-پای-صندوق-های-رای-موجب-اقتدار-کشور-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir