قم نيوز : مجمع هماهنگی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم دربیانیه ای اعلام کرد: مردم با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رأی، موجبات افزایش اقتدار و امنیت و رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را فراهم آورند.
حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، موجب اقتدار کشور می‌شود
حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، موجب اقتدار کشور می‌شود
به گزارش قم نیوز در بیانیه‌ی مجمع هماهنگی جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم آمده‌است: تردیدی نیست که ۲۸ خردادماه سال جاری، یکی از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ ایران اسلامی خواهد بود. ملت ایران در این روز، دو انتخابات  سراسری مهم و حساس را در پیش روی خود دارد.

بیانیه حاکیست: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا. یقیناً حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب نامزد اصلح احراز صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان می‌تواند به تقویت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی کمک شایانی کند.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده‌است:‌ با عنایت به توصیه‌های اکید امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله) مبنی بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم  از کلیه هم‌وطنان و تمام اقشار و سلایق و اقوام و واجدین شرایط رأی دعوت می‌کند تا با حضور دشمن‌شکن خود در پای صندوق های رأی، موجبات افزایش اقتدار و امنیت و رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی دشمنان کینه‌توز آن را فراهم آورند. 

بیانیه در پایان تاکید کرده‌است:‌ مردم با حضور پر شور درحوزه‌های رأی گیری، رسالت تاریخی و انقلابی خود را به انجام رسانده و یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافعین حرم خصوصاً شهیدحاج قاسم سلیمانی را زنده نگه دارند؛پیروزی وسربلندی ایران اسلامی را در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال خواستاریم. 

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbf0b9.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما