کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است

خبرگزاری فارس , 10 تير 1400 ساعت 12:34

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: کاهش تخلفات زیست محیطی در کشورمان، در گرو حمایت دستگاه قضایی و قوانین بازدارنده حقوقی و کیفری است.


به گزارش قم نیوز سیدرضا موسوی مشکینی در دیدار با معاون دادستان قم گفت: دستگاه قضایی در جهات مختلف می تواند بهترین حامی و یاری دهنده سازمان محیط زیست برای کاهش تخلفات زیست محیطی باشد.

وی گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره کل در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی استان قم به ویژه اجرای قانون هوای پاک ارائه کرد و گفت: با توسعه و گسترش همکاری ها با دستگاه قضائی و ارتقاء سطح آگاهی نسبت به مسائل گوناگون زیست محیطی، قطعا در امر پیشگیری و مقابله با تخلفات موفق تر خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تصویب قوانین جدید زیست محیطی در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: قوانین هوای پاک، حفاظت از خاک و مدیریت تالاب ها ظرفیت های بسیار خوبی در ارتباط با کاهش و برخورد با تخلفات زیست محیطی دارند که باید به خوبی از آنها بهره مند شویم.

علی اصغر سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت و جایگاه محیط زیست در حفظ امنیت و سلامت جامعه، نحوه اجرای قانون هوای پاک و موضوعات پیرامون از جمله گرد و غبار، حقابه های زیست محیطی و روان آب های سطحی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 98092

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/98092/کاهش-تخلفات-زیست-محیطی-گرو-حمایت-دستگاه-قضایی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir