پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 98092

کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: کاهش تخلفات زیست محیطی در کشورمان، در گرو حمایت دستگاه قضایی و قوانین بازدارنده حقوقی و کیفری است.
کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است
کاهش تخلفات زیست محیطی در گرو حمایت دستگاه قضایی است
به گزارش قم نیوز سیدرضا موسوی مشکینی در دیدار با معاون دادستان قم گفت: دستگاه قضایی در جهات مختلف می تواند بهترین حامی و یاری دهنده سازمان محیط زیست برای کاهش تخلفات زیست محیطی باشد.

وی گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره کل در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی استان قم به ویژه اجرای قانون هوای پاک ارائه کرد و گفت: با توسعه و گسترش همکاری ها با دستگاه قضائی و ارتقاء سطح آگاهی نسبت به مسائل گوناگون زیست محیطی، قطعا در امر پیشگیری و مقابله با تخلفات موفق تر خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تصویب قوانین جدید زیست محیطی در سالهای گذشته، خاطرنشان کرد: قوانین هوای پاک، حفاظت از خاک و مدیریت تالاب ها ظرفیت های بسیار خوبی در ارتباط با کاهش و برخورد با تخلفات زیست محیطی دارند که باید به خوبی از آنها بهره مند شویم.

علی اصغر سلطانی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت و جایگاه محیط زیست در حفظ امنیت و سلامت جامعه، نحوه اجرای قانون هوای پاک و موضوعات پیرامون از جمله گرد و غبار، حقابه های زیست محیطی و روان آب های سطحی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchivnw.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما