کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

میزبانی «دختران آفتاب» از دهه هشتادی‌ها در کافه‌ گفت‌وگو

خبرگزاری فارس , 3 شهريور 1400 ساعت 19:55

فرمانده قرارگاه ثارالله استان قم از تلاش گروه فرهنگی «دختران آفتاب» برای جذب دختران جوان و نوجوان یاد کرد و گفت: کافه گفت‌وگو در ایام محرم به‌عنوان حسینیه سیار در بوستان‌های مختلف حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کند.


به گزارش قم نیوز مهدی بابایی با اشاره به فعالیت گروه دختران آفتاب در قالب کافه گفت‌وگو در ایام محرم اظهار کرد: این کافه به‌عنوان حسینیه سیار در سطح بوستان‌های استان قم با اجرای برنامه‌های فرهنگ حسینی، رادیو کافه، معرفی کتاب، پاسخ به شبهات دختران و جذب دختران دهه هشتادی به شبکه دختران آفتاب درحال فعالیت است.

وی از حضور این حسینیه سیار در بوستان‌های شهید زین‌الدین و لقمان حکیم در منطقه بنیاد یاد کرد و گفت: جمعی از افراد داوطلب و دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی و دینی در این حسینیه سیار حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کنند.

فرمانده قرارگاه ثارالله استان قم با اشاره به اهتمام جدی گروه دختران آفتاب برای جذب دختران جوان و نوجوان عنوان کرد: این گروه به دنبال تحقق اهداف دینی و فرهنگی در شهر مقدس قم است و در این راستا افزایش کمی و کیفی برنامه‌های خود را به صورت جدی دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط کرونایی که امکان تجمع گسترده افراد وجود ندارد کافه گفت‌وگو می‌تواند به‌عنوان یک حسینیه سیار فرصت مناسبی را برای تبلیغ چهره به چهره فراهم سازد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 99350

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/99350/میزبانی-دختران-آفتاب-دهه-هشتادی-ها-کافه-گفت-وگو

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir