چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 99350

میزبانی «دختران آفتاب» از دهه هشتادی‌ها در کافه‌ گفت‌وگو

قم نيوز : فرمانده قرارگاه ثارالله استان قم از تلاش گروه فرهنگی «دختران آفتاب» برای جذب دختران جوان و نوجوان یاد کرد و گفت: کافه گفت‌وگو در ایام محرم به‌عنوان حسینیه سیار در بوستان‌های مختلف حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کند.
میزبانی «دختران آفتاب» از دهه هشتادی‌ها در کافه‌ گفت‌وگو
میزبانی «دختران آفتاب» از دهه هشتادی‌ها در کافه‌ گفت‌وگو
به گزارش قم نیوز مهدی بابایی با اشاره به فعالیت گروه دختران آفتاب در قالب کافه گفت‌وگو در ایام محرم اظهار کرد: این کافه به‌عنوان حسینیه سیار در سطح بوستان‌های استان قم با اجرای برنامه‌های فرهنگ حسینی، رادیو کافه، معرفی کتاب، پاسخ به شبهات دختران و جذب دختران دهه هشتادی به شبکه دختران آفتاب درحال فعالیت است.

وی از حضور این حسینیه سیار در بوستان‌های شهید زین‌الدین و لقمان حکیم در منطقه بنیاد یاد کرد و گفت: جمعی از افراد داوطلب و دغدغه‌مند نسبت به مسائل فرهنگی و دینی در این حسینیه سیار حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کنند.

فرمانده قرارگاه ثارالله استان قم با اشاره به اهتمام جدی گروه دختران آفتاب برای جذب دختران جوان و نوجوان عنوان کرد: این گروه به دنبال تحقق اهداف دینی و فرهنگی در شهر مقدس قم است و در این راستا افزایش کمی و کیفی برنامه‌های خود را به صورت جدی دنبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط کرونایی که امکان تجمع گسترده افراد وجود ندارد کافه گفت‌وگو می‌تواند به‌عنوان یک حسینیه سیار فرصت مناسبی را برای تبلیغ چهره به چهره فراهم سازد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxmd1.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما