يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : 11636

14 پروژه آموزشی و ورزشی در استان قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: 14 پروژه آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش قم روز یکشنبه طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان استان به بهره برداری رسید.
14 پروژه آموزشی و ورزشی در استان قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مدیر اداره کل نوسازی در این مراسم گفت: دبستان پسرانه والفجر واقع در ناحیه چهار، دبیرستان بلوار ۱۵ خرداد واقع در ناحیه یک، دبیرستان قلعه کامکار واقع در ناحیه دو و دبیرستان شاهد دیباجی واقع در ناحیه چهار از جمله این پروژه‌ها هستند.

سید مهدی حائری خاطرنشان کرد: تخریب و بازسازی دبستان آسیه واقع در ناحیه چهار، مقاوم‌سازی دبیرستان جدا واقع در ناحیه چهار، مقاوم‌سازی مدرسه راهنمایی ملک‌زاده واقع در ناحیه یک و مقاوم‌سازی مدرسه ولایت واقع در ناحیه دو از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

وی احداث سالن‌های ورزشی سید محمد منتظری ناحیه چهار، دبیرستان جدا در ناحیه یک، فاتحی واقع در ناحیه دو، مدرسه ۱۷ شهریور واقع در ناحیه سه، مدرسه حضرت معصومه (س) در ناحیه سه و مدرسه حضرت فاطمه(س) واقع در ناحیه سه را از دیگر پروژه‌هایی مورد بهره برداری عنوان کرد.

وی با اشاره به اهداف اداره‌کل نوسازی مدارس استان قم، اظهار کرد: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استاندارد و مقاوم، متناسب با اولویت‌ها، ضوابط و معیارهای فنی مهم‌ترین هدف این اداره است.

حائری خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان‌های مدارس به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی، تهیه و اجرای برنامه‌های تعمیراتی از دیگر وظایف این اداره است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg339q.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما