دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 11806
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور:

بی‌اعتنایی به ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران فرصت‌سوزی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: بی‌اعتنایی به ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران فرصت‌سوزی بزرگی است.
بی‌اعتنایی به ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران فرصت‌سوزی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در مراسم افتتاح مرکز تخصصی حوزوی فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: ظرفیت عمیق حوزه‌های علمیه خواهران که به برکت جمهوری اسلامی ایجاد شده است، ظرفیتی بزرگ است که باید از آن بهره برد.

وی افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران در دفاع از سنگرهای انقلاب اسلامی و کیان نظام جمهوری اسلامی در کنار حوزه‌های علمیه برادران پیشتاز هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: پس از فتنه ۸۸ یکی از نهادهایی که بلافاصله با تدبیر مدیران استانی و مدیران مدارس علمیه نقش موثری در هدایت جریان‌های تأثیرگذار داشت، حوزه‌های علمیه خواهران بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی حدود هزار وبلاگ و پایگاه اطلاع‌رسانی از سوی بانوان طلبه و مدارس علمیه خواهران، افزود: امیدواریم با فراهم شدن پشتیبانی فکری و علمی از این حرکت تعداد این وبلاگ‌ها به هزاران عدد برسد و فرصت تبلیغ در فضای مجازی برای سایر طلاب شاغل به تحصیل فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان اینکه امروز روزی نیست که عرصه‌ای از میدان‌های ترویج اسلام را از دست بدهیم اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، گرچه فضای مجازی یک تهدید به شمار می‌رود و دشمن امکانات بسیاری را برای استفاده از آن بسیج کرده است‌ اما می‌توان از این فضای مجازی به عنوان فرصت نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران مورد توجه قرار گیرد می‌تواند منشأ برکات بسیاری باشد، ادامه داد: آن گونه که به مراجع عظام تقلید عرض کرده‌ایم حوزه‌های علمیه برادران تلاش می‌کنند تا طلاب را به مناطق دارای تعدد مذاهب بفرستند در حالی که طلاب خواهر در همین مناطق از سوی حوزه‌های علمیه خواهران تربیت می‌شوند و حضور دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به وجود حدود ۱۲۰ هزار طلبه خواهر شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به دنبال ارتقاء سطوح آموزشی است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfvcdy.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما