سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 11849
امین جعفری:

بیش از 23 هزار دانشجو در پردیس دانشگاه فرهنگیان پذیرش شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: بیش از 23 هزار دانشجو در پردیس دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور پذیرش شدند.
بیش از 23 هزار دانشجو در پردیس دانشگاه فرهنگیان پذیرش شدند
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان پردیس آیت‌الله طالقانی و پردیس حضرت معصومه (س)، افزود: برای جذب ۲۳ هزار معلم در آموزش و پرورش باید تلاش فراوانی کرد و گونه‌ای آموزش آنان برنامه‌ریزی شود که در اول مهرماه برای تدریس آماده شوند.

وی با بیان اینکه از امروز ۲۳ هزار دانشجو در ۶۴ پردیس سراسر کشور به تحصیل مشغول می شوند، اضافه کرد: برای پذیرش دانشجو در دانشگاه پردیس فرهنگیان آزمایشات گوناگونی چون سلامت و آزمون‌های ویژه گزینش برگزار شده که امیدوارم در این دانشگاه‌ها معلمانی مؤمن، متعهد و ولایت مدار تربیت کنیم.

امین جعفری با اشاره به سخن رهبری مبنی بر ایجاد تحولی بنیادین در آموزش و پرورش تصریح کرد: به همین دلیل مقرر شد ما نیروی انسانی آموزش و پرورش را خودمان تربیت کنیم و نیروهایی متعهد تحویل جامعه دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم، گفت: دانشجویانی که اکنون در دانشگاه‌های پردیس فرهنگیان سراسر کشور قبول شده‌ در رشته‌های دیگری نیز قبول شده بودند ولی عشق به معلم شدن موجب شد در این مسیر گام بردارند.

امین جعفری، ادامه داد: معلمی کار عظیمی است به همین دلیل نخستین معلم عالم خداوند است و اگر معلمی انسانی را به خوبی تربیت کند و تحویل جامعه دهد گام نوینی در جهان برداشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، از طرح رتبه بندی معلمان در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تا زمانی که درس این دانشجویان به پایان برسد طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی خواهد شد.

امین جعفری ادامه داد: در این طرح مقرر شده است نگاه به شغل معلمی از نگاه به عنوان یک کارمند تغییر کند و به معلم مانند یک محقق، پژوهشگر و استاد دانشگاه نگریسته شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcco4qs.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما