دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 12000

65 هزار طلبه خواهر در کشور تحصیل می کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران، از تحصیل 65 هزار طلبه خواهر در سطوح و مقاطع مختلف تحصیلی در کشور خبر داد.
65 هزار طلبه خواهر در کشور تحصیل می کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سیدمهدی حسینی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز پذیرش طلبه حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: از این تعداد ۵۰ هزار طلبه خواهر زیر پوشش مدارس علمیه مرکز مدیریت هستند و مابقی در جامعه الزهرا (س) و مراکز حوزوی خراسان رضوی شمالی و جنوبی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: این تعداد طلبه در ۳۷۰ واحد آموزشی و تربیتی به تحصیل در علوم اسلامی می پردازند همچنین ۵۰ مرکز تخصصی و آموزش عالی حوزوی در سطوح مختلف در کشور موجود است.

حسینی، با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران در تمام نقاط کشور وجود دارد، گفت: با فراهم شدن زمینه های متناسب شرایط زندگی و تحصیلی و امکانات خوابگاهی بانوان تحصیل می کنند.

وی از پذیرش طلبه در سطح دو و سه حوزه های علمیه خواهران خبر داد و گفت: ثبت نام حوزه های علمیه از اول اسفند ماه امسال تا ۲۸ اسفندماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به آدرس www.wwhc.ir مراجعه کنند.

معاون آموزشی حوزه های علمیه خواهران، افزود: پذیرش در حوزه های علمیه خواهران امسال بدون آزمون کتبی در دوره عمومی سطح دو (کارشناسی) با توجه به سوابق تحصیلی و علمی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه امسال سطح چهار حوزه های علمیه پذیرش ندارد، گفت: پذیرش برای سال آینده با افزایش گرایش در فقه و اصول و تفسیر خواهیم داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccxxqs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما