پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 12791
منبع : قم نیوز
توسط اداره ارشاد قم صورت گرفت

تجهیز 7 غرفه فرهنگی در نمایشگاه نوروزی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: این اداره کل هفت غرفه فرهنگی را در نمایشگاه بزرگ نوروزی قم تجهیز و آماده بازدید زائران کرده است.
تجهیز 7 غرفه فرهنگی در نمایشگاه نوروزی قم
به گزارش قم نیوز، حسین نیازمند با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی متعدد در سطح شهر اظهار کرد: معاونت فرهنگی شهرداری قم اقدام به برپایی نمایشگاهی در میدان بزرگ امام خمینی(ره) با ۴۶ غرفه کرده است که هفت غرفه توسط اداره کل ارشاد قم تجهیز شده‌اند.

وی افزود: چهار باب از این غرفه‌ها به چهار موسسه قرآنی سپرده شده‌اند تا زائران نوروزی قم علاوه بر بهره بردن از فضای معنوی و فرهنگی قم با قرآن هم انس بگیرند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این موسسات طی ایام نوروز اقدام به عضو گیری و برگزاری مسابقات قرآنی خواهند کرد گفت: توزیع کتاب و جزوات قرآنی، ارائه مشاوره قرآنی و راه اندازی بخش‌های ویژه پاسخگویی به شبهات و سوالات مخاطبان از دیگر فعالیت‌های این موسسات در طول برگزاری نمایشگاه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از غرفه‌ها به یکی از انتشارات قم سپرده شده و یارانه لازم برای فروش کتاب‌هایی در ارتباط با زندگی حضرت زهرا(س) با ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

نیازمند از عرضه محصولات نرم افزاری با موضوع فاطمی توسط موسسه نرم افزاری کوثر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: سایر نرم افزارهای این مرکز هم با موضوعات فرهنگی و اجتماعی در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه این اداره کل هفتمین غرفه را با دکوری زیبا و تابلوهای ویژه ایام نوروز و فاطمیه آراسته است خاطرنشان کرد: در این تابلوها سعی شده است به صورت کوتاه و آموزنده، احادیث و روایات مربوط به سفر، صله رحم، عید و سایر آداب این ایام در دسترس بازدیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjvaev.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما