شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : 12847
منبع : قم نیوز
معاون خدمات شهری شهرداری قم:

توزیع 2000کیسه زباله و کارتن پلاست در میان مسافران نوروزی قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از توزیع دو هزار کیسه زباله در بوستان‌ها، میادین و مکان‌های اقامت مسافران نوروزی در قم خبر داد و گفت: شهرداری قم کیسه‌های زباله را در اختیار ستادهای اسکان آموزش و پرورش هم قرار داده است.
توزیع 2000کیسه زباله و کارتن پلاست در میان مسافران نوروزی قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی تولید پسماندهای شهری در قم اظهار کرد: میزان تولید زباله در قم از ۷۰۰ به ۱۱۰۰ تن در روز افزایش یافته اما شهرداری قم با هماهنگی خوب پیمانکاران نسبت به جمع آوری و انتقال آنها اقدام می کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر معاونت خدمات شهری شهرداری قم و پیمانکاران با افزایش پرسنل و ماشین آلات کار جمع آوری پسماندها را با سرعت انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظافت و پاکسازی معابر اصلی و فرعی و همه نقاط قم یکی از اولویت‌های اقدامات نوروزی به شمار می‌رود گفت: طرح ویژه شهرداری برای این منظور توزیع کارتن پلاست، کیسه‌های زباله و کیسه‌های زباله خودرویی در میان زائران و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: ستادهای هشت گانه شهرداری قم در مبادی ورودی و سایر نقاط بسته‌هایی با آرم شهرداری را میان مسافران توزیع می کنند که شامل کیسه‌های زباله و برخی اقلام فرهنگی و نیز نقشه‌های راهنماست.

اصفهانیان مقدم از توزیع دو هزار کیسه زباله در بوستان‌ها، میادین و مکان‌های اقامت مسافران نوروزی در قم خبر داد و ابراز کرد: شهرداری قم کیسه‌های زباله را در اختیار ستادهای اسکان آموزش و پرورش هم قرار داده است تا در میان مسافرانی که در مدارس اقامت می کنند توزیع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه اقدامات صورت گرفته در این زمینه موجب شده است قم به عنوان شهر نظیف و پاکیزه نوروزی شناخته شود گفت: توزیع کارتن پلاست و کیسه‌های زباله تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbzwb8.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما