سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 13588
در هفته معلم:

بیش از 300 نفر از فرهنگیان قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از تجلیل بیش از 300 نفر از فرهنگیان قم در هفته معلم خبر داد.
بیش از 300 نفر از فرهنگیان قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه ای بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان که در سطح ناحیه و استان به عنوان معلم نمونه انتخاب شده اند تجلیل خواهند شد.

وی گفت: ۲ همایش با حضور معلمان نمونه استانی با حضور مسئولان استانی برگزار می شود که در آن همایش از معلمان نمونه تجلیل خواهد شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: در روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه در سالروز شهادت استاد مطهری برنامه ویژه‌ای در حرم مطهر برگزار می‌شود که نزدیک به ۲ هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در آن همایش حضور می‌یابند و هدف از این همایش تجلیل از مقام استاد مطهری است.

وی ادامه داد: در این مراسم یکی از مقامات کشوری و مدیرکل آموزش و پرورش سخنرانی می‌کنند و بعد از اجرای مراسم سرود ۳۱۳ نفره دانش آموزان در مقام معلم برگزار می‌شود و دسته گلی از سوی دانش آموزان بر مزار استاد مطهری تقدیم شده و مزار استاد گلباران خواهد شد.

حمزه‌ای بیان کرد: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی است که در میان معلمان استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در تمامی مدارس استان قم مراسم بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود که ابتکار عمل در این خصوص به مدارس واگذار شده است و توصیه اکید شده است که مشارکت دانش آموزان در تجلیل معنوی از معلمان صورت گیرد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: از دیگر برنامه های هفته معلم این است که دانش آموزان به صورت گروهی وارد حرم مطهر شده و ضمن زیارت، مزار شهید مطهری را گلباران می کنند.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdcevn8z.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما