شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 14750
رئيس کميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم:

درايت مديريت شهري قم مانع از توقف پروژه‌ها شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس کميسيون حمل و نقل و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم گفت: در سال گذشته آن دسته از طرح‌هايي که شهرداري قم مسئول تامين منابع مالي‌شان بود بدون توقف به کار خود ادامه دادند و اين امر نشان از درايت مديريت شهري قم دارد.
درايت مديريت شهري قم مانع از توقف پروژه‌ها شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکريان با اشاره به مديريت خوب پروژه‌هاي عمراني توسط شهرداري قم در سال گذشته اظهار کرد: با وجود اينکه مشکلات مالي در سال 91 در سراسر کشور از جمله قم وجود داشت شهرداري با مديريت صحيح اجازه تعطيل شدن طرح‌ها را در قم نداد.

وي افزود: برخي پروژه‌ها که منابع اعتباري آنها بايد به صورت ملي تعطيل مي‌شدند دچار وقفه شدند اما آن دسته از طرح‌هايي که شهرداري قم مسئول تامين منابع مالي‌شان بود بدون توقف به کار خود ادامه دادند و اين امر نشان از درايت مديريت شهري قم دارد.

رئيس کميسيون حمل و نقل و خدمات شهري شوراي شهر قم مسئله ترافيک و حمل و نقل درون شهري قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ترافيک از جمله مباحثي است که به صورت جدي در دستور کار مديريت شهري قم قرار داشته و دارد.

وي ادامه داد: نوسازي اتوبوس‌ها و اضافه کردن 100 دستگاه ميني‌بوس به ناوگان حمل و نقل درون شهري،اجراي طرح هوشمندسازي،بازگشايي25 معبر شهري،ايجاد مسير ادامه بلوار زائر از تقاطع شهيدان شکروي به بعد و فاز دوم آن براي دسترسي به پرديسان از جمله اقداماتي مي باشد که براي تسهيل عبور و مرور در قم صورت گرفته است.

ذاکريان با اشاره به واگذاري تاکسي‌ها به بخش خصوصي و سامان‌دهي آنها به عنوان يکي ديگر از راهکارهاي بهبود وضعيت حمل و نقل در قم گفت: در اين بين سامان‌دهي سرويس‌هاي مدارس، اجراي طرح ترافيک در هسته مرکزي شهر، نصب تابلوها و بنرهاي راهنما در سطح شهر و بهسازي و سامان‌دهي پارکينگ‌هاي حاشيه‌اي نيز جزو اقدامات مثمر ثمر هستند ضمن اينکه در حال حاضر شتاب خوبي براي سامان دادن به وضعيت ترافيک در قم وجود دارد.

رئيس کميسيون حمل و نقل و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم افزود: راهبري دو خط ريلي مترو و مونوريل در قم نيز جزو فعاليت‌هاي خوب شهرداري قم محسوب مي‌شود و اميدواريم با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها شاهد عبور و مرور سريع و آسان مردم در سطح شهر باشيم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgzu9q.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما