دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 15001
با حضور رئیس مجلس:

طرح بازسازی کارخانه لبنیات ایتام قم به بهره برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: با حضور رئیس مجلس و مسوولان استانی و هیات مدیره انجمن ایتام قم، طرح بازسازی کارخانه لبینات اتسا (انجمن تکفل و سرپرستی ایتام قم) به بهره برداری رسید.
طرح بازسازی کارخانه لبنیات ایتام قم به بهره برداری رسید
به گزارش قم نیوز، صبح دیروز با حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، یونس عالی پور، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم و حجت الاسلام عباس لاجوردی، رئیس انجمن تکفل و سرپرستی ایتام قم، طرح بازسازی و افزایش ظرفیت و نصب ماشین آلات جدید کارخانه لبنیات اتسا (انجمن تکفل و سرپرستی ایتام قم) به بهره برداری رسید و کلنگ طرح توسعه این کارخانه نیز به زمین زده شد.
 
در مراسمی که برای بهره برداری این طرح برگزار شد، ملا زاده، رئیس هیات مدیره شرکت توسعه کویر با اشاره به اینکه این کارخانه، برای صادرات به کشورهای همسایه به ویژه عراق، بازسازی شده است، افزود: با ظرفیت پذیرش 180 تن شیر در روز، حاشیه امنی نیز برای دامداران استان قم به وجود می‌آید تا فارغ از نوسانات بازار و تولید، بازار فروش تولیدات خود را داشته باشند.
 
علیرضا شیخانی، رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی قم نیز با اشاره به رکود چند ساله این کارخانه، گفت: این کارخانه با نوسازی کامل و بازسازی، تولید خود را آغاز کرده است و جزو صنایع تبدیلی موفق در قم به شمار می‌رود.
 
حجت الاسلام و المسلمین عباس لاجوردی، مدیرعامل انجمن ایتام قم نیز با اشاره به اینکه این انجمن 7000 یتیم را در قم سرپرستی می‌کند، افزود: شعار انجمن استقلال و استغنا است و در این راستا این کارخانه را که بدهی زیای داشت، بازسازی کردیم و از درآمد آن برای انجمن استفاده خواهیم کرد.
 
آخرین سخنران این مراسم، دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بود که با بیان اهمیت بازسازی اقتصادی، گفت: این گونه حرکت‌ها هم برای قم مثمر ثمر است و هم برای کشور مفید است.
 
وی افزود: به ویژه هدف قرار دادن صادرات بسیار مهم است که در این کارخانه لحاظ شده است و ما از بعد قانونی نیز از این فعالیت‌های اقتصادی حمایت می‌کنیم.
 
در انتهای مراسم، با حضور رئیس مجلس، کلنگ طرح توسعه کارخانه اتسا به زمین زده شد.
 

انتهای پیام /122
https://qomnews.ir/vdcgqz9q.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما