سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 15053
آخرین روز فوتسال امید‌های کشور:

صبای قم برای قهرمانی با شهرداری رشت رقابت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم صبای قم به همراه شهرداری رشت راهی دیدار نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور شده و امشب برای کسب جام قهرمانی ششمین دوره این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.
صبای قم برای قهرمانی با شهرداری رشت رقابت می‌کند
 به گزارش قم نیوز، سر انجام رقابت 14 تیم حاضر در گروه‌های دو گانه ششمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به روز پایانی خود رسید و طی آن دو تیم برتر گروه نخست مرحله مقدماتی که با یکدیگر همگروه هم بودند برای کسب عنوان قهرمانی در دیدار نهایی به مصاف یکدیگر می‌روند.
 
بعد از برگزاری دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی که اردیبهشت ماه گذشته برگزار شد و همچنین انجام بازی‌های دور برگشت که در خرداد ماه به انجام رسید، از گروه‌های دو گانه چهار تیم موفق به کسب جواز صعود به دیدارهای مرحله نیمه نهایی شدند.
 
بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، اکنون کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان گیلان و تیم شهرداری رشت میزبان دیدارهای مرحله نیمه نهایی هستند و بدین ترتیب چهار تیم مدعی کسب عنوانی ششمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در رشت به میدان می‌روند.
 
در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات که از نظر نتیجه اهمیتی  بسیار زیاد داشت و برای تمام تیم‌های حاضر در این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار بود چون تیم‌های راه یافته به دیدار نهایی را مشخص می‌کرد، تیم فوتسال امید صبای قم در دیداری حساس به مصاف تیم فوتسال حفاری اهواز رفت و در پایان برابر حریف خود به برتری رسید.
 
فوتسالیست‌های صبای قم با کسب برتری دو بر صفر برابر تیم فوتسال حفاری اهواز به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال امید باشگاه‌های کشور شدند و دیگر فینالیست از بین تیم‌های شهرداری رشت و مشهدالرضا خراسان رضوی مشخص شد.
 
فوتسالیست‌های صبای قم در دیدار حساس خود در مرحله نیمه نهایی در حالی که نیمه نخست با حریف خود به تساوی رسیده بودند، در نیمه دوم به سبب اینکه از موقعیت‌های خود به خوبی بهره بردند، توانستند با دو گل حریف را شکست داده و برای سومین بار جواز صعود به بازی نهایی را به دست بیاورند.
 
اما در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که بعد از مسابقه تیم‌های فوتسال صبای قم و حفاری اهواز به انجام رسید، تیم‌های فوتسال شهرداری رشت و مشهدالرضا خراسان رضوی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این فوتسالیست‌های رشتی بودند که با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داده و فینالیست شدند.
 
بدین ترتیب تیم‌های فوتسال امید صبای قم و شهرداری رشت امشب در رشت مسابقه نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ رده سنی امید باشگاه‌های دسته اول کشور را برگزار خواهند کرد تا قهرمان جام ششم مشخص شود و مسابقه رده بندی نیز بین تیم‌های فوتسال مشهدالرضا خراسان رضوی و حفاری اهواز به انجام خواهد رسید تا تکلیف تیم‌های سوم و چهارم تعیین شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdsz0f.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما