دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 16231

رونمایی از کتاب «آفتاب در مصاف» در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم از برگزاری آیین رونمایی از کتاب «آفتاب در مصاف» بر گرفته از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون واقعه عاشورا در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.
رونمایی از کتاب «آفتاب در مصاف» در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام سید محمد صادقی گفت: آیین رونمایی از کتاب آفتاب در مصاف با حضور تولیت آستان مقدس قم، مسئولان دفتر مقام معظم رهبری، گروه نویسندگان این کتاب و جمعی از اساتید و مبلغان حوزه برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به انتشار این کتاب در بیش از هزار صفحه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی گفت:  آفتاب در مصاف به بررسی علل و ابعاد حادثه عاشورا، با ارائه نمایه‌ لفظی، نمایه‌ آیات، نمایه‌ روایات، نمایه‌ ادعیه و زیارات و نمایه‌ کلمات بزرگان پرداخته و به همراه لوح فشرده تولید و روانه بازار کتاب خواهد شد.
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم خاطرنشان کرد:‌ آیین رونمایی از کتاب آفتاب در مصاف، در آستانه محرم‌الحرام پنجشنبه 9 آبان‌ ماه در سالن اجتماعات آستان مقدس حضرت معصومه ( س) قم‌ واقع در طبقه فوقانی صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdccsiqs.2bqe18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما