يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 16802
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع):

طلاب متقاضی کارت پایان خدمت، باید آموزش نظامی ببینند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) گفت: همه طلابی که می‌خواهند پایان خدمت بگیرند، باید در مرکز باقرالعلوم تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) آموزش نظامی می‌بینند.
طلاب متقاضی کارت پایان خدمت، باید آموزش نظامی ببینند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع)، تیپ روحانیون رزمی و تبلیغی که صبح امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی سخن می‌گفت، اظهار کرد: تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) در کنار برنامه‌های نظامی خود، به دنبال برنامه‌های آموزشی و پژوهشی است.
 
فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) افزود: بسیج طلاب دو استان قم و خراسان به طور مستقیم زیر نظر تیپ 83 هستند و 170 پایگاه بسیج 14 حوزه مقاومت در این راستا فعال هستند.
 
طیبی فر تصریح کرد: حفظ روحیه انقلابی در کنار آمادگی نظامی و فعالیت‌های تربیتی از جمله فعالیت‌های تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) است و همه طلابی که می‌خواهند پایان خدمت بگیرند، باید در مرکز باقرالعلوم (ع) آموزش نظامی می‌بینند.
 
فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) خاطرنشان کرد: برای بسیجیان طلاب نیز آموزش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) یک تیپ حوزوی است و تنها تیپی است که مستقیم با حوزه‌های علمیه سر و کار دارد و افرادی که آنجا انجام وظیفه می‌کنند، همه از طلاب حوزه علمیه هستند.
 
وی افزود: امروز برای کسب فیض و استفاده از بیانات حضرت عالی خدمت شما رسیدیم زیرا شما با این تیپ سابقه آشنایی طولانی دارید و شناختی که از این تیپ دارید باعث می‌شود تا رهنمودهای گرانقدری داشته باشید که برای فعالیت این تیپ مفید باشد.
 
انتهای پیام /125
https://qomnews.ir/vdcgx79q.ak93z4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما