يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 17762
معاون آموزش و پرورش قم:

دانش آموزان قمی همپای آحاد مردم در پیاده روی اربعین شرکت می کنند

قم نيوز : قم نیوز: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش قم گفت: عزاداری و تجمع بزرگ اربعین یک کار مردمی و استانی است که برای ابراز همدری با حضرت زینب(س) برگزار می شود، بنابراین دانش آموزان نیز همپای دیگر آحاد مردم در این تجمع عظیم شرکت می کنند.
دانش آموزان قمی همپای آحاد مردم در پیاده روی اربعین شرکت می کنند
به گزارش قم نیوز، ناصر حمزه ای، درباره برنامه های آموزش و پرورش برای روز اربعین اظهار کرد: آموزش و پرورش در قالب چاپ پوستر، بنر، پیامک و نامه های مکتوب به مدراس از دانش آموزان دعوت کرده است تا در این همایش عظیم شرکت کنند.
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: عزاداری و تجمع بزرگ اربعین یک کار مردمی و استانی است که برای ابراز همدری با حضرت زینب(س) برگزار می شود، بنابراین دانش آموزان نیز همپای دیگر آحاد مردم در این تجمع عظیم شرکت می کنند.
 
وی تاکید کرد: حضور مردم در قالب هیئت های عزاداری در روز اربعین یک کار مردمی، اعتقادی است نه یک کار دولتی، اما اکثر هیئت های دانش آموزی برای شرکت در این عزاداری بزرگ اعلام آمادگی و حضور کرده اند.
 
حمزه ای با بیان این که به دانش آموزان توصیه می شود همراه با خانواده در این شرکت کنند تصریح کرد: فراخوان عمومی، بخشنامه به مدراس و جلسات با مدیران مدارس برای توجیه و توصیه به آنان در گرامیداشت این روز را داشتیم و همه مدیران و هیئت های دانش آموزی را از این برنامه مطلع کردیم که در باشکوه تر شدن این برنامه نقش داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdccimqs.2bqme8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما