سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : 17772
امام جمعه قم عنوان کرد

ضرورت اهتمام ویژه استاندار جدید قم به پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص)

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: از استاندار جدید قم می‌خواهیم ان‌‌شاءالله پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص) بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
ضرورت اهتمام ویژه استاندار جدید قم به پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص)
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی عصر دوشنبه در اجتماع پرشکوه عزاداران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به گذشت چهل روز از شهادت اباعبدالله و یاران ایشان اظهار کرد: امروز غل و زنجیر از دستان زینب(س) و سجاد(ع) باز شد و هزاران غل و زنجیر بر دستان بنی امیه و کسانی که علیه امام حسین(ع) صف آرایی کردند، بسته شد.
 
امام جمعه قم افزود: امسال حرکت بسیار با شکوه پیاده‌روی از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران با همت بزرگان و مسئولان استان و همه علما برگزار شد و افراد بسیاری برای اقامه عزای اباعبدالله (ع) زحمت کشیدند.
 
وی با اشاره به اینکه این مراسم عظیم بین دو حرم یعنی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شد تصریح کرد: ملت مسلمان، غیرتمند، ولایی استان قم و زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران در این حرکت اجتماع بی‌نظیر را رقم زدند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه از استاندار قم در آغاز دوران خدمت ایشان می‌خواهیم ان‌‌شاءالله پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص) بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: مردم امروز با این حرکت خود پیوست فرهنگی بلوار پیامبر اعظم(ص) را با عمل و رفتار خود به همه کسانی که در خدمت نظام هستند اعلام کردند.
 
آیت الله سعیدی عنوان کرد: امیدواریم که در سال و در مناسبت‌های مذهبی این مسیر به اذن اهل بیت(ع) و با حضور همه شما مردم به یک بین الحرمین دیگری تبدیل شود.
 
امام جمعه قم با اشاره به اینکه امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی و کربلا مراسم اربعین حسینی به یاد کربلای امام حسین(ع) برگزار شد اظهار کرد: امروز در کربلا 20 میلیون شیعه بدون ترس از بمب، انفجار و تکفیری‌ها با صلابت به عزاداری پرداختند.
 
وی با اشاره به اینکه امروز ابتدای اسارت یزیدیان، بنیه امیه و همه دشمنان اهل بیت(ع) است، تاکید کرد: دستگاه اباعبدالله از سوی خداوند پشتیبانی می‌شود و مگر کسی می‌تواند با این دستگاه مقابله کند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه تکفیری‌ها وقتی که ماشین بمب گذاری منفجر شد و عده‌ای مسلمان بی‌گناه به شهادت رسیدند تکبیر می‌گفتند، خاطر نشان کرد: این حرکت ما را یاد وقتی می‌اندازد که سر بریده اباعبدالله را بالای نیزه بردند و تکبیر سر دادند.
 
آیت الله سعیدی با بررسی این موضوع که باید باید شکر نعمت ولایت را به جا آورد، اظهار کرد: خدا را شاکریم در کشوری زندگی می‌کنیم که هزاران شهید جان خود را ایثار کردند تا این انقلاب بماند، امروز هم پرچم رهبری نظام به دست آیت الله خامنه‌ای همچنان برافراشته است.
 
امام جمعه قم اظهار کرد: باید با امر به معروف و نهی از منکر جامعه خود را از آلودگی‌های فرهنگی، فکری، اعتقادی و رفتاری حفظ کنیم و در همین راستا قدر ولایت فقیه، آسایش و امنیت را بدانیم.
 
انتهای پیام/ 125
https://qomnews.ir/vdcdx50f.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما