دوشنبه ۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 2059

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: ثبت‌نام هفدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه طلاب و دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آغاز شد.
ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شد
به گزارش قم نیوز، در این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۲۰ آذر ماه سال جاری در دانشگاه آزاد واحد قم برگزار خواهد شد، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد و سایر موسسات آموزش عالی و نیز طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند شرکت کنند.

مسابقات سراسری قرآن و عترت در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که عناوین رشته‌های کتبی آن شامل نماز، نهج‌البلاغه، ترجمه قرآن کریم، زندگانی معصومین‌(ع)، ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، سیری در زندگانی پیامبر‌(ص)، احکام خواهران و احکام برادران است.

همچنین حفظ ۵ ، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم و قرائت قرآن کریم به صورت تحقیق، قرائت و ترتیل، عناوین رشته‌های شفاهی این دوره از مسابقات به شمار می‌رود.

اعضای هیئت علمی و دانشجویان می‌توانند از طریق دفاتر فرهنگ اسلامی دانشگاه مربوطه و نیز طلاب با مراجعه به واحدهای تهذیب مدارس علمیه اقدام به ثبت‌نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tasnim.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.mnit23nvwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما