جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 22032

سطح علمی و آموزشی بانوان مبلغ افزایش پیدا کند

قم نيوز : قم نیوز: استاد جامعه الزهرا گفت: تعیین سطح و تلاش برای ارتقاء وضعیت علمی و آموزشی بانوان مبلغ و نیز تولید محتوا در این زمینه امری ضروری است.
سطح علمی و آموزشی بانوان مبلغ افزایش پیدا کند
به گزارش قم نیوز، فاطمه حکیم‌زاده در هشتمین گردهمایی بانوان مبلغ استان ‏قم که در سالن همایش‌های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید در حوزه تهاجم فرهنگی دشمن گام های بسیار موثری برداشته شود اظهار کرد: ما در عرصه های مختلف از جمله تجهیزات نظامی گام های مثبتی را برداشته ایم اما متاسفانه در حوزه مقابله با تهاجم فرهنگی کاری انجام نشده است.

استاد جامعه الزهرا با اشاره به اینکه الگوبرداری از شیوه مبلغان بزرگ دینی همچون شهید مطهری در ‏شرایط امروز ضروری است خاطر نشان کرد: باید برای حضور در این عرصه مبلغان دینی ما خود را تجهیز کنند زیرا تنها در این صورت است که مب توانیم با این موضوعات مبارزه کنیم.

استاد حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه محدودیت های بسیار زیادی در حوزه تبلیغ دین وجود دارد تصریح کرد: این افراد علاوه بر اینکه گاهی اوقات آموزش‌های اشتباه به مردم ارائه ‏می‌دهند، ذائقه مردم را نیز ملاک قرار می‌دهند و سعی می‌کنند مواردی را بگویند که خوشایند ‏مخاطبان است.

استاد جامعه الزهرا خاطر نشان کرد: جلسات مذهبی نباید به سمت اهدافی همچون گریه کردن پیش بروند در حالیکه ‏باید معارف حقیقی دین را برای مردم بیان و اهداف مورد نظر ائمه اطهار(ع) را تبیین کرد و این موضوعات برای مردم بازگو شود.

حکیم زاده با اشاره به اینکه باید از مبلغ های عرصه دین حمایت مالی نیز بشود تصریح کرد: باید در چهار زمینه آموزش پایه‌ای و تخصصی، حمایت‌های مادی و ‏معنوی شاهد تحول و نظارت بیشتر باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciruar.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما