پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 22372

موفقیت مربیان قمی در دوره مربیگری فدراسیون جهانی

قم نيوز : قم نیوز:مربیان تنیس استان قم دوره مربیگری Level one را زیرنظر فدراسیون جهانی تنیس با موفقیت در کسب مدرک آن پشت سر گذاشتند.
موفقیت مربیان قمی در دوره مربیگری فدراسیون جهانی
به گزارش قم نیوز، دوره مربیگری Level one زیرنظر فدراسیون جهانی به میزبانی تهران در حالی برگزار شد که از جمع مربیان فعال در تنیس استان قم، حسین لطفی و سیدمقتدا خاتمی نیز حضور داشتند و با موفقیت این دوره را به پایان رساندند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون تنیس کشورمان و براساس تقویم فدراسیون جهانی تنیس (ITF) دوره مربیگریLevel one در مرکز آینده‌سازان برگزار شد و اختتامیه آن با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان انجام شد.

در این دوره مربیگری به غیر از مربیان تنیس استان قم ۲۰ مربی شرکت کننده دیگر نیز حضور داشتند که از استان‌های تهران، کرمان، زنجان، البرز، فارس، مازندران، قزوین، سمنان و گیلان بودند و به مدت ۱۲ روز این دوره را برگزار کردند.

البته مدیریت و تدریس این دوره ۱۲ روزه به ترتیب بر عهده بهشته دادگر و سیدامیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا بود و سیدمقتدا خاتمی و حسین لطفی با موفقیت در این دوره اکنون آماده تدارک تیمی قوی برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس کشور می‌شوند.

دبیر هیئت تنیس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم به اتفاق حسین لطفی این دوره را با موفقیت تمام کنیم و از امروز بهتر و بیشتر از گذشته دانش خود را برای آماده سازی تیم‌های تنیس قم برای حضور موفق در مسابقات لیگ باشگاه‌ها و پیکارهای قهرمانی کشور به کار خواهیم گرفت.

سید مقتدا خاتمی عنوان داشت: سال قبل تنیس قم با توجه به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ دسته دو تنیس مردان باشگاه‌های کشور توسط تیم شهید صدوقی در بخش مردان در لیگ دسته اول حضور یافت و تیم بانوان نیز با توجه به مقام سومی خود در لیگ دسته دوم در لیگ دسته اول به میدان رفت.

وی یاد آور شد: امسال تیم‌های بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان داریم و قطعا نفرات حاضر در ترکیب هر دو تیم در مسابقات دسته دوم باشگاه‌های کشور چهره درخشانی از خود به نمایش خواهند گذاشت و نتایج خوب سال گذشته را بار دیگر زنده می‌کنند.

خاتمی بیان داشت: قم در رشته تنیس توانمندی و استعدادهای بالقوه‌ای دارد و معتقدم در صورتی که بتوانیم از تیم‌های حاضر در لیگ به خوبی حمایت کنیم، قم می‌تواند در سال‌های آینده حتی بازیکن مطرح نیز به تیم‌های ملی و سایر تیم‌های لیگ برتر معرفی کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در زمین تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان، جایگاه مناسبی برای تماشاگران در نظر گرفته شده و از تمام علاقمندان به این رشته جذاب ورزشی دعوت می کنم از امکانات این ورزش مفرح بهره ببرند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0md0.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما