پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 23300

رزمی کار قمی عازم مسابقات کیک بوکسینگ گرجستان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:رزمی کار قمی با قهرمانی در دور انتخابی تیم ملی به میزبانی بابل، عازم مسابقات کیک بوکسینگ جهانی تفلیس در گرجستان می‌شود.
رزمی کار قمی عازم مسابقات کیک بوکسینگ گرجستان می‌شود
به گزارش قم نیوز، در حالی که ۷ رزمی کار قمی به نمایندگی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به تیم ملی کشورمان دعوت شده بودند، حضور یک رزمی کار در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ قطعی شد.

علی کریمی رزمی کار وزن منهای ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان کشورمان با قهرمانی در دور انتخابی تیم ملی حضور خود را در مسابقات جهانی تفلیس نهایی کرد.

در دور انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ جوانان که در بابل برگزار شد علی کریمی در وزن منهای ۵۷کیلوگرم قهرمان شد.

این در حالی است که علی محمدی، محمد محمدی، علی کریمی، مهدی شکاری، سجاد خورشیدی، مجتبی مرادی، ابوالفضل محمدی از قم به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده بودند اما با تغییر رده سنی اعلام شده قبلی، تنها ۲ ورزشکار از این جمع موفق به حضور در دور انتخابی شدند و بقیه دعوت شدگان قمی به ناچار اردوی تیم ملی را ترک کردند.

تیم اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اسفندماه سال گذشته در پایان مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور توانست چهار مدال خوشرنگ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز را به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب با کسب مجموع ۸ مدال طلا، نقره و برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از پیکارهای کیک بوکسینگ جوانان کشور شود.

درخشش جوانان کیک بوکسینگ کار قمی در مسابقات قهرماین کشور در قزوین سبب شد کادر فنی تیم ملی ۷ رزمی کار از قم را برای حضور در مسابقات جهانی دعوت کند.

با توجه به اعزام تیم ملی کیک بوکسینگ در رده سنی جوانان به مسابقات جهانی این رشته در کشور گرجستان تفلیس بر گزار گردد، نفرات انتخاب شده در اوزان مختلف زیر نظر مربیان این رشته رزمی به تمرین می‌پردازند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvxni.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما