پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 24345

مرکز آموزشی، نیکوکاری رعد فاطمیه قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: مرکز آموزشی، نیکوکاری رعد فاطمیه طی مراسمی با حضور جمعی از خیرین در قم افتتاح شد.
مرکز آموزشی، نیکوکاری رعد فاطمیه قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاحیه مرکز آموزشی، نیکوکاری رعد فاطمیه قم با حضور مسئولان و خیرین رعد مرکز تهران و سایر مراکز، غروب چهارشنبه در قم برگزار شد.

این مرکز با هدف آموزش و اشتغال زدایی برای توان یابان استان قم تاسیس شده است.

تاسیس مرکز نیکوکاری، آموزشی رعد فاطمیه، ثمره وصیت پدری بزرگ

پسر مرحوم امجدی کاشانی در این مراسم گفت: با عمل به وصیت نامه پدرمان که تاکید به تقوای الهی و رعایت و خدمت به خلق خدا و ساختن بناهای خیریه را داشت مرکز رعد فاطمیه قم به منظور آموزش رشته های فنی به توان یاب های قمی تاسیس شد.

جواد امجدی کاشانی با اشاره به وصیت نامه پدر مرحوم خود حاج غلام حسین امجدی کاشانی (خیر مجتمع آموزشی، نیکوکاری رعد فاطمیه قم)، اظهار کرد: یادآوری و تاکید به تقوای الهی و رعایت و خدمت به خلق خدا و ساختن بناهای خیریه از جمله وصیت نامه این خیر بزرگ بوده است.

پسرمرحوم امجدی کاشانی بااشاره به مراحل ساخت این مجتمع، افزود: با تحقیقات برای ساخت این مرکز در شهر مقدس قم و مشورت با مدیران شرکت رعد مرکز و با آشنایی با مهندس میرزاخانی (رئیس مرکز رعد تهران) تصمیم به تاسیس این مرکز وعمل به وصیت پدرمان را گرفتیم.

وی یادآور شد: در گذشته چنین موسسه‌ای برای آموزش به توانیاب‌ها در استان قم وجود نداشته است.

امجدی کاشانی بیان کرد: آیت الله صافی گلپایگانی با دیدن چنین مجتمع ای در شهر مشهد سفارش و توسعه ساخت مرکز رعد را در قم تأکید کردند.

پسر مرحوم امجدی کاشانی به ساختمان قبلی کارآموزان معلول در سال۹۰، اشاره کرد و گفت: ساختمان قبلی کارآموزان معلول واقع در باجک و به صورت اجاره بود، که سال ۹۲ با ساخت مرکز رعد فاطمیه، این فضای آموزشی انتقال یافت.

وی در ادامه گفت: ۹۵ نفر کارآموز در این مجتمع مشغول به یادگیری رشته‌های رایانه، حسابداری، خیاطی، معرق، صنایع دستی، زبان انگلیسی و معارف اسلامی به صورت کاملا رایگان هستند، که در حال حاضر هیئت مدیره این مرکز در حال تهیه خدمات بیشتر به این موسسه است.

امجدی کاشانی خاطرنشان کرد: مرکز رعد فاطمیه قم در زمین سه هزار متری و پنج هزار مترمربع زیربنا در سه طبقه ساخته شده است.

پسر مرحوم امجدی کاشانی با اشاره به نقشه اولیه طرح این مرکز یادآورشد: این ساختمان برای تاسیس مرکز عالی و دوره های آموزشی بالاتر توان یاب ها، قابلیت توسعه تا ۴ هزار متر مربع را دارد.

در پایان این مراسم، گل ریزان و فروش دست ساخته‌های هنرجویان مرکز رعد و بازدید از مجتمع انجام شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmxni.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما