دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 25500

سفیر فاتح مسابقات والیبال جام رمضان استان قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم والیبال سفیر بالاتر از سه تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جام رمضان استان قم به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
سفیر فاتح مسابقات والیبال جام رمضان استان قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که زمان زیادی به آغاز پیکارهای والیبال رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های کشور در این سه رده سنی و لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور باقی نمانده است، ترکیب چند تیم اعزامی قم به پیکارهای پیش‌رو از دل مسابقات جام رمضان شناخته شد.

حتی تیم والیبال نوجوانان قم که قرار است هفته اول مرداد ماه در مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با حریفان خود به رقابت بپردازد در تدارک برای رویارویی با حریفان خود در جام رمضان والیبال قم شرکت کرد و جزو چهار تیم برتر قرار گرفت.

این در شرایطی است که امسال رقابت‌های جام رمضان در بسیاری از رشته‌های ورزشی در شهر مقدس قم از شب نخست ماه مبارک رمضان آغاز شده و برخی از آنها به مرحله پایانی نزدیک شده تا چهره تیم‌ها و نفرات برتر آن مشخص شود و برخی دیگر از مسابقات نیز مانند والیبال تیم‌های برتر خود را شناخته است.

هیئت والیبال استان قم علاوه بر اعزام به پیکارهای والیبال قهرمانی کشور و مسابقات لیگ‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه‌های کشور در سطح استان قم نیز با برگزاری مسابقات استانی نظیر لیگ و قهرمانی استان و همچنین جشنواره‌های این رشته برای رشد و توسعه والیبال قم تلاش می‌کند.

طبق معمول سالن والیبال شهید طاهریان قم که به خانه والیبال معروف شده میزبان رقابت‌های مهم این رشته ورزشی است و پیکارهای جام رمضان والیبال قهرمانی قم نیز در این سالن برگزار شد و پس از برگزاری مراحل مختلف تیم‌های اول تا چهارم مشخص شدند.

در حالی که هفت تیم برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی جام رمضان استان قم ثبت‌نام کرده بودند، قرعه‌کشی این پیکارها به این شکل انجام شد که تیم‌های مدعی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای بعد از ساعت افطار برگزار کنند و بدین ترتیب تکلیف قهرمان معلوم شود،‌ جامی که در نهایت به والیبالیست‌های سفیر قم رسید تا در آستانه پیکارهای فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور آمادگی خود را نشان بدهند.

با انجام دیدارهای شب‌های قبل از مرحله نهایی، چهار تیم فدک، سفیر، نظام مهندسی و منتخب نوجوانان قم خود را به عنوان چهار مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات والیبال جام رمضان قهرمانی استان قم معرفی کردهند و برای دستیابی به این مهم با یکدیگر مسابقه دادند تا اینکه جام قهرمانی به تیم سفیر قم اختصاص یافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhbsgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما