پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 25602

ملت ایران همیشه دردفاع از مردم فلسطین پیشتاز بوده اند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به درپیش بودن روز جهانی قدس و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روزگفت: ملت سرافراز ایران اسلامی همیشه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی پیشتاز بوده اند.
ملت ایران همیشه دردفاع از مردم فلسطین پیشتاز بوده اند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم ، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی قم افزود: مردم شریف استان قم نیز همگام با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس انزجار خود از کشتار مردم بی دفاع غزه ابراز خواهند کرد.

وی درادامه به موضوع جلسه پرداخت و با بیان اینکه آرامش روحی و روانی جامعه یکی از مولفه های مهم امنیت اجتماعی است ،گفت: این آرامش بواسطه برخی از مشکلات همچون سرقت مورد آسیب قرار می گیرد.

وی درگیر شدن ذهن جامعه به این مساله را مورد توجه قرار داد و افزود: باید با آموزش و پیشگیری عموم در راستای جلوگیری از این مشکل تلاش نماییم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، نقش آموزش افراد در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم ارزیابی و اضافه کرد: در گام اول اگر دستگاه های مسئول در آموزش کارمندان به صورت هماهنگ ، یکپارچه و به هنگام عمل کنند، شاهد کاهش این مشکل خواهیم بود.

بنایی با تاکید بر ضرورت امضاء تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی قم و اداره کل آموزش و پژوهش استانداری تصریح کرد: محور مباحث آموزشی توسط ناجا تهیه و توسط اداره کل آموزش و پژوهش به کارمندان ادارات آموزش داده شود.

وی همچنین نقش دستگاه های فرهنگی بویژه صدا و سیما را بسیار مهم تلقی و خاطرنشان کرد: روشهای پیشگیری از سرقت باید توسط این دستگاه ها کالبدشکافی و برای مردم استان تبیین شود.

در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی شهر قم ارائه و ضمن تشریح و تفکیک وظایف دستگاه های مسئول مقرر شد گزارشها تکمیل و در جلسه بعد ارائه شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewp8w.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما