يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : 25690

حوزه‌های علمیه خواهران نقش موثری در ترویج حجاب و عفاف دارند

قم نيوز : قم نیوز: مشاور وزیر کشور در امور روحانیون گفت: حوزه‌های علمیه خواهران در شهرستان‌ها نقش موثری در ترویج حجاب و عفاف دارند.
حوزه‌های علمیه خواهران نقش موثری در ترویج حجاب و عفاف دارند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام داود نمازی‌ در دیدار مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور در سخنانی با اشاره به تعامل خود با استانداران مختلف در زمینه امور حوزویان اظهار کرد: با توجه به نوع نگاه به بانوان حوزوی و دروسی که فرا می‌گیرند، طلاب خواهر، در سطح خانواده و اطرافیان تاثیر بیشتر و سریع‌تری دارند. در حالی که برادران طلبه باید دروس بیشتری را فرابگیرند و زمان بیشتری را برای ارتقای علمی صرف می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مصوبات شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری‌ها از لحاظ انطباق با قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: باید نگاه شرعی و دینی را نیز در این میان وارد کنیم تا این مصوبات از لحاظ انطباق با شرع نیز مورد بررسی قرار گیرد که در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیون با اشاره به اینکه با تعامل با استانداران می‌توان بسیار از مسائل مربوط به حوزه را حل کرد، خاطرنشان کرد: در این زمینه تلاش شده است تا مسائل قبل از طرح در تهران،‌ در استان‌ها حل و فصل شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با ائمه جمعه مراکز استان‌ها اظهار کرد: در این زمینه جلساتی به منظور افزایش ارتباط میان وزارت کشور و ائمه جمعه برگزار شود و این جلسات مستمر است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbg0b5.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما