پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 26395

برترین‌های تکواندوی قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: برترین‌های تکواندوی استان قم در پایان رقابت ورزشکاران بزرگسال در سبک کیوروگی به میزبانی خانه تکواندو مشخص شدند.
برترین‌های تکواندوی قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات تکواندوی باشگاه‌های استان قم در رشته کیوروگی به میزبانی خانه تکواندو برگزار و نفرات بر‌تر این رشته مشخص شدند.

در این مسابقات که با هدف شناسایی برترین‌های به منظور اعزام به مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور برگزار شد ۲۸ نفر از بر‌ترین تکواندوکاران بزرگسال قم با هم رقابت کردند و نفرات منتخب در اوزان مختلف شناسایی شدند.

این مسابقات در بخش کیوروگی و طی دو مرحله مسابقه برگزار شد که در پایان مرحله دوم و پایان این مسابقات، ورزشکاران حاضر در این مسابقات ۲۸ نفر بودند که از این نفرات ۱۰ نفر برای مسابقات کشوری برگزیده شدند.

حمیدرضا صادقی، سیدهادی کشوری، مهدی صحرایی، رضا قدیمی، محمد ابراهیمیان، حسن داداش‌زاده، محمدمهدی شازده احمدی، مهدی عابد، محمد بینایی و امیرحسین می‌زاریی نفرات بر‌تر این مسابقات بودند که به عضویت تیم تکواندوی استان قم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور درآمدند.

مسابقات قهرمانی تکواندو کشور در سبک کیوروگی از روز ششم شهریور آغاز می‌شود و تیم تکواندوی استان قم برای کسب مدال از این مسابقات، با حریفان خود پیکار می‌کند.

فعالیت تکواندو قم در سال‌های اخیر در بخش پایه با رشد مناسبی همراه بود و تکواندوکاران رده‌های سنی پایه قم در هر دو بخش پسران و دختران نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورده‌اند اما در رده‌های سنی بزرگسالان و به ویژه در بخش بانوان، تکواندو قم موفقیت قابل توجهی به دست نیاورده است.

این در حالی است که بر اساس گفته دبیر هیئت تکواندوی استان قم، مشکلات مالی سبب سقوط نماینده قم از لیگ بر‌تر تکواندو نوجوانان شد در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری در چنین سطح مسابقاتی، با احامیان مالی قوی و مربیان بر‌تر کشور در مسابقات شرکت می‌کنند و بضاعت نماینده قم با حریفان غیر قابل مقایسه، عنوان شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenx8w.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما