دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 27902
رییس حوزه هنری قم:

مسوولان باید هنرمندان متعهد را برای تولید آثار ارزشی حمایت کنند

قم نيوز : قم نیوز: رییس حوزه هنری استان قم گفت: مسوولان باید هنرمندان متعهد را برای ارتقاء سطح کیفی و تولید آثار فاخر و ارزشی مورد حمایت جدی قرار دهند.
مسوولان باید هنرمندان متعهد را برای تولید آثار ارزشی حمایت کنند
به گزارش قم نیوز ، \\\'مجدالدین معلمی\\\' یکشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم افزود: امروز هنرمندان باید با خلق آثار هنری نو و بدیع به دنبال دستیابی به اهداف متعالی فرهنگ و هنر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
 
وی با بیان اینکه امروز بسیج فراتر از مسائل نظامی و دفاعی، در همه عرصه ها به خوبی می درخشد، خاطرنشان کرد: دراین راستا باید تلاش شود که هنرمندان متعهد و بسیجی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
 
وی در پایان تصریح کرد: جشنواره های فرهنگی و هنری باید ضمن بهره مندی از تجربیات بزرگان، با در نظر گرفتن جوایز ویژه برای هنرمندان جدید، زمینه کشف جوانان مستعد و بروز و ظهور آثار فاخر و تاثیرگذار در جامعه را فراهم بیاورد.
 
دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان قم با قرائت بیانیه داوران و معرفی نفرات برگزیده در بخش های پوستر، کاریکاتور، نقاشی، حجم سازی، نگارگری و نقاشی دیواری در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پایان یافت.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcj8he8.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما