چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 28614
فرماندار قم خبر داد

افتتاح پروژه‌های صنعتی قم با حضور لاریجانی

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت: با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بخشی از پروژه‌های صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دستگاه‌های اجرایی استان قم افتتاح خواهد شد.
افتتاح پروژه‌های صنعتی قم با حضور لاریجانی
به گزرش قم نیوز ، رضا سیار در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان قم که ظهر امروز در تالار محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی در دهه فجر سال جاری باید به نسل جدید انقلاب، اهمیت انقلاب اسلامی را انتقال دهیم، چراکه دشمن با توطئه‌های خود سعی دارد که از بزرگی انقلاب بکاهد.
 
وی با تاکید بر اینکه استانداری قم نیز در راستای مقابله با توطئه دشمن برنامه‌ریزی جدی دارد، ابراز کرد: دشمن همیشه در عرصه‌های مختلف از نظام اسلامی شکست خورده است و در این زمینه نیز نخواهد توانست به هدف خود برسد.
 
فرماندار قم از فعالیت بخش‌ها و روستاهای قم در دهه فجر یاد کرد و گفت: پروژه‌های مختلفی توسط دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر آماده شده است.
 
وی ادامه داد: روز دوشنبه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بخشی از پروژه‌های صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دستگاه‌های اجرایی استان قم رونمایی خواهد شد.
 
سیار با بیان اینکه پنجشنبه هفته آینده با حضور وزیر کشور برخی دیگر از پروژه‌های استان قم رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم به بخش جعفرآباد سفر کرده و پروژه‌های کشاورزی و روستایی را افتتاح خواهد کرد اما با توجه به حضور مسئولان کشوری هنوز زمان مشخصی برای این برنامه در نظر گرفته نشده است.
 
وی یادآور شد: تامین امنیت و برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر امسال پیش‌بینی شده است و در این راستا دستگاه‌های مختلف همکاری خواهند کرد اما باید از برگزاری مراسم‌های حاشیه‌ای جلوگیری شود تا بتوانیم به بهترین شکل مراسم 22 بهمن را برگزار کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcayinu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما