پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 28825
با حضور وزیر کشور؛

207 پروژه عمرانی در قم افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، 207 پروژه زیربنایی، عمرانی و صنعتی استان قم به صورت همزمان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور افتتاح شد.
207 پروژه عمرانی در قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز ، معاون برنامه ریزی استانداری قم عصر پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان این پروژه ها که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، ابراز داشت: این پروژه ها در مجموعه تاسیسات زیربنایی، عمران شهری و روستایی، جاده ای، احداث ساختمان های اداری، صنعت و معدن، کشاورزی ، فرهنگی، ورزشی، آموزشی و گردشگری افتتاح شد و برای آن ها یکهزار و 358 میلیارد تومان هزینه شده است.
 
ˈسید حسن رضویˈ گفت: برخی پروژه های مورد افتتاح مانند محور قم - گرمسار کاربرد ملی دارند که به زودی در سفر آتی رییس جمهوری به قم شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
 
وی همچنین از تدارک سفر روزانه دو هزار و 200 نفرمسافر با همکاری شرکت های قطار رجا از قم به مشهد به عنوان یکی از پروژه های مهم مورد افتتاح در دهه فجر در قم خبر داد.
 
معاون استاندار قم در ادامه ابراز داشت: اعتبارات استان در سال 93 در راستای تملک دارایی ها در مجموعه استان در این سال 126 میلیارد تومان بوده است که در پایان سال، 28 و نیم درصد آن تخصیص یافته شده است.
 
وی افزود: از ردیف سفر رهبر معظم انقلاب به قم در حالی که در سال گذشته 63 میلیارد تومان تخصیص یافت امسال حدود 77 میلیارد تومان تخصیص یافته و شاهد تخصیص 100 درصدی اعتبارات بوده ایم و پروژه ها در حال فعالیت است.
 
وی گفت: در سال 93 در پروژه های استانی و به جز پروژه های ملی 60 میلیارد تومان اعتبار بیشتری نسبت به سال 92 اخذ شده و پیشرفت بسیار خوبی در پروژه ها داشته ایم.
 
رضوی یادآور شد: خشکسالی و مباحث مرتبط با حوادث و بافت های فرسوده، استان قم را با مشکلاتی خاص مواجه کرده است و می طلبد که در این راستا اعتبارات ویژه ای را داشته باشیم.
 
وی گفت: در اعتبارات هزینه ای در سرجمع اعتبارات استانی حدود 9 میلیارد تومان کسری داریم، این در حالی است که سال 93 از نظر اعتبارات هزینه ای با شرایط انقباضی شدید در حال سپری شدن است و قالب مدیران اجرایی در این زمینه مشکلاتی داشتند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcenv8w.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما