دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 29051
شهردار منطقه 7 قم:

97 درصد تملک طرح پروژه شهید کاظمی انجام‌شده است

قم نيوز : قم نیوز:شهردار منطقه 7 قم گفت: در پروژه شهید کاظمی از 167 پلاکی که در مسیر طرح واقع شده بود 97 درصد تملک انجام‌شده است و بقیه تملک نیز در حال انجام است.
97 درصد تملک طرح پروژه شهید کاظمی انجام‌شده است
به گزارش قم نیوز،جهانبخش نجف زاده صیح دیروز در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با ارائه گزارشی در رابطه با پروژه شهید کاظمی اظهار داشت: در پروژه شهید کاظمی از ۱۶۷ پلاکی که در مسیر طرح واقع شده بود ۹۷ درصد تملک انجام‌شده است و بقیه تملک نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۷ شهر قم با اشاره به طرح شکایاتی از طرف ساکنین واقع در طرح افزود: شکایت‌هایی در رابطه با شیوه تملک انجام‌ شده است که بیشتر نارضایتی‌ها به عدم همکاری ساکنان تحت پوشش طرح برمی‌گردد.

نجف زاده گفت: پروژه شهید کاظمی تنها پروژه‌ای است که پولش به صورت نقدی به مالکین واقع در طرح پرداخت‌شده است.

شهردار منطقه ۷ قم بابیان سابقه نحوه ورود شهرداری در طرح‌ها تصریح کرد: پروژه‌های زیادی در ۲۲ سال اجرا شده است اما به دلیل کمبود نقدینگی طرح‌های گذشته، پول مالکان به صورت اقساطی به مالکین پرداخت می‌شده است.

وی به سرمایه‌گذاری یک شرکت در انجام طرح پروژه شهید کاظمی اشاره و افزود:۷۰ درصد سهم مربوط به این شرکت است و تنها ۳۰ درصد سهم سرمایه‌گذاری شده مربوط به شهرداری است.

نجف زاده میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بخش تملک را ۱۶۰ میلیارد تومان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح احداث پارکینگ منفی برای هسته مرکزی شهر در سه‌ طبقه است.

شهردار منطقه ۷ قم افزود: در طبقات هم کف به صورت مختلط بخشی به موضوعات فرهنگی و بخشی از طبقات نیز به عنوان واحدهای تجاری پیش‌بینی‌شده است و هزینه احداث پروژه شهید کاظمی را ۱۴۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به پروژه شهید اوسطی خاطرنشان کرد: این پروژه در ۵ فاز طرح‌ریزی شده است و بحث تملکاتش آغاز و به دنبال واگذاری تملکات به سرمایه‌گذار به منظور تسریع کار هستیم.

نجف زاده گفت: با انجام پروژه شهید اوسطی ترافیک یا کندی جریان ترافیکی در هسته مرکزی خیابان شهدا، خیابان شهید فاطمی و شهید اوسطی نخواهیم بود.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcgqz9x.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما