قم نيوز : قم نیوز: براساس اعلام رئیس پلیس راهور استان قم محدودیت‌های ترافیکی تحویل سال در هسته مرکزی استان قم از ساعت ۲۰ امشب اجرایی می‌شود.
محدودیت‌های ترافیکی تحویل سال در هسته مرکزی شهر قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، سرهنگ علی حسن قیصری صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۰ فقره تصادف منجر به جراحت در قم گزارش شده اظهار داشت: در این تصادفات ۶۰ مجروح به مراکز درمانی منتقل شدند که بر اساس گزارشات واصله ۴۸ درصد از تصادفات برای موتورسواران و ۳۶ درصد بر اثربرخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه بر اثر بارندگی اخیر در قم ورود مسافران به این استان با کاهش مواجه شده است افزود: پیش بینی شده است با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال، ورود مسافران به قم افزایش بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اجرایی شدن محدودیت های ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم از ساعت ۲۰ امشب گفت: حرکت از تقاطع میدان شهدا به سمت حرم حضرت معصومه (س) و از تقاطع خیابان ارم و چهارمردان به سمت حرم و به همین ترتیب در خیابان بهار و حجتیه از ساعت ۲۰ امشب تا پایان مراسم تحویل سال با محدودیت ترافیکی همراه است و تردد وسایل نقلیه از این مسیرها ممنوع است.

قیصری با بیان اینکه در صورت ازدحام جمعیت و تردد زیاد در خیابان سه راه خورشید نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، افزود: در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران نیز در لحظات منتهی به تحویل سال برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchkkni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما