چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 30063
منبع : پایگاه خبری پلیس

کشف بیش از ۵۳ کیلو گرم تریاک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف بیش از ۵۳ کیلوگرم تریاک در استان خبر داد.
کشف بیش از ۵۳ کیلو گرم تریاک در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ «غلامعباس بلفکه» اظهار داشت: با اطلاع از خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از نوع «تریاک» و بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده بر روی عناصر آن، مشخص شد فردی به هویت معلوم در این امر فعالیت و تاکنون نیز چندین مرتبه مبادرت به حمل مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور و عبور از چندین استان دیگر به یکی از استان‌های مرکزی منتقل می‌نماید.

وی افزود: با استمرار اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دو خودروی اسکورت که در هفته گذشته مبادرت به انتقال مواد مخدر به یکی از استان‌های مرکزی کرده بود را شناسایی کردند.

سرهنگ بلفکه افزود: در ادامه با گسترش چ‌تر اطلاعاتی و استقرار اکیپ‌های عملیاتی در ابتدای حوزه استحفاظی استان از سمت یکی از استان‌های مرکزی علاوه بر رویت و شناسایی خودروی اسکورت یاد شده، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز به عنوان حامل مواد مخدر شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران سپس با ایجاد ترافیک صوری و تور ایست و بازرسی مقطعی روبروی پاسگاه «راهجرد»، خودروی مذکور را توقیف و راننده و یک نفر سرنشین آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: بلافاصله اقدام عملیاتی جهت متوقف کردن دو خودروی اسکورت صورت پذیرفت و با انجام مراقبت نا‌محسوس خودروی پراید در محور جاده قدیم «قم ساوه» شناسایی که در این حین مامورین با نشان دادن تابلوی ایست به وی دستور توقف داده که به دلیل عدم توجه و فرار وی اقدام به تعقیب متهم موصف کرده که خودرو با اصابت تیر به لاستیک آن متوقف و راننده که مالک مواد مخدر نیز بود، نهایتا «دستگیر شد.

سرهنگ بلفکه گفت: در ادامه عملیات خودروی اسکورت دیگر نیز در محور» جعفریه – قم «در حالی که جهت سوخت گیری در پمپ بنزین دامشهر ایستاده بود شناسایی و بلافاصله متهم مذکور را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: نهایتا» پس از انتقال خودرو‌ها و مته‌مان به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۵۳. ۲۵۰ کیلو گرم تریاک بالفافه در قالب ۲۹ بسته که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbfgbf.rhbg0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما