سه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 32211
نایب رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

فراخوان استعدادهای کشتی قم به اردوی تیم‌های ملی

قم نيوز : قم نگار: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت استعدادهای کشتی قم به اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان ایران خبر داد.
فراخوان استعدادهای کشتی قم به اردوی تیم‌های ملی
به گزارش قم نگار، محسن وزیری اظهار کرد: آنچه که در سال‌های اخیر منجر به حضور کشتی‌ قم در بین استان‌های مطرح کشتی کشور شده و قم هر ساله از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی مدال کسب می‌کند، نتیجه سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است.

وی ادامه داد: مربیان عزیز و پرتلاشی برای رشد و توسعه کشتی قم زحمت می‌کشند و استعدادهای این رشته را شناسایی می‌کنند و در مسیر قهرمان‌پروری مورد حمایت و پرورش خود قرار می‌دهند و از تجارب ارزنده خود در اختیار آنها قرار می‌دهند، به همین دلیل کشتی قم رشد خوبی داشته است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه از دعوت کشتی‌گیران نخبه قم به اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان ایران خبر داد و افزود: در سال‌های اخیر همواره از قم نفرات شاخصی در اردوی تیم‌های ملی این دو رده سنی حضور داشته و در رده‌های سنی بالاتر نبوغ خود را نشان داده‌اند.

وی یادآور شد: اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کشتی فرنگی رده‌های سنی خردسالان و نونهالان کشورمان به میزبانی هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویر احمد در شهر یاسوج برگزار شد و از استان قم نیز دو فرنگی‌کار در این اردو حضور یافتند.

وزیری با بیان اینکه امیر عبدی و محمدامین جبالی‌فر حاضران در این اردو بودند، به رقبای کشتی‌گیران قم در این اردو اشاره و بیان کرد: امیر عبدی در وزن ۳۸ کیلوگرم با حریفان خود برای قرار گرفتن در جایگاه نخست این وزن تلاش می‌کند و محمدامین جبالی‌فر نیز در وزن ۴۷ کیلوگرم عضو تیم ملی است.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان کرد: امیر عبدی نماینده کشتی قم در وزن ۳۸ کیلوگرم رقبایی همچون محمدحسین ابوالحسنی از مازندران، علیرضا دادوند از کهگیلویه و بویراحمد و امیررضا ده‌بزرگی از استان فارس را مقابل خود دارد.

وی یادآور شد: همچنین در وزن ۴۷ کیلوگرم محمدامین جبالی‌فر دومین نماینده هیئت کشتی استان قم در کنار رقبایی همچون محمد کرمی از لرستان، عرشیا سیرتی از گیلان و عرفان آرایی‌بندی از مازندران برای قرار گرفتن در صدر این وزن تلاش می‌کنند.

وزیری افزود: مربیان این تیم نیز مهدی عظیمی‌فر از خوزستان، بهمن طیبی از مازندران، ‌محسن انصاری‌فر از اصفهان و مربیانی از استان‌های فارس، اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی و تهران به همراه یک مربی از استان خوزستان هستند، ضمن اینکه سرپرستی این تیم را مجید قائدی از خوزستان بر عهده دارد.

وی در پایان تصریح کرد: تمام کشتی‌گیرانی که اکنون در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کشورمان از میادین برون مرزی کسب افتخار می‌کنند تجربه دعوت شدن به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خردسالان و نونهالان ایران را دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcizrap.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما