يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : 34013
رئیس ستاد اقامه نماز قم:

۴۰۰۰نفر از فرهنگیان قمی ترویج فرهنگ نماز را فراگرفتند

قم نيوز : قم نگار: رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به برگزار شدن طرح مبین که با مشارکت آموزش و پرورش قم در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه اجرا شد،گفت: بیش از نفر از مدیران، معلمان و دبیران اقامه نماز سراسر کشور آموزش لازم در راستای ترویج فرهنگ نماز را فراگرفتند.
۴۰۰۰نفر از فرهنگیان قمی ترویج فرهنگ نماز را فراگرفتند
به گزارش قم نگار،محمد خامه یاربا اشاره به برنامه‌های این ستاد در راستای ترویج فرهنگ نماز و برگزاری طرح امین در استان قم اظهار داشت: از روز یکشنبه دوره جدید طرح امین در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم آغاز می‌شود واساتید این دوره در همه تشکیلات در راستای ترویج فرهنگ نماز آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است در طرح امین اجرا شود افزود: مربیان این دوره دعوت به امر نماز را ترویج می‌کنند و به افراد شرکت کننده در این طرح کتاب‌های آموزشی می‌دهند وبه عنوان یاوران نماز در استان‌ها مشغول کار می‌شوند.

خامه یار با بیان اینکه از ۱۰ استان در دوره امین شرکت می‌کنند بیان کرد: در دوره‌های گذشته استقبال مناسبی از طرح امین صورت گرفت و در هیچ دوره‌ای ریزش وجود نداشته و مهمان‌هایی از استان‌های ایلام و کردستان و مرکزی در این دوره شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح امین در استان قم و استقبال بی نظیر استان‌های مختلف برای شرکت در این طرح عنوان کرد: از ۱۷ آبان الی ۲۹ آبان دوره امین در استان قم برگزار می‌شود که در هر دوره به صورت فشرده در سه نوبت کلاس آموزشی برگزار می‌شود و افراد شرکت کننده با شیوه‌های ترویج فرهنگ نماز آشنا می‌شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز قم با اشاره به برگزار شدن طرح مبین که با مشارکت آموزش و پرورش قم در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه اجرا شد گفت: در این طرح بیش از ۴هزار نفر از مدیران، معلمان و دبیران اقامه نماز سراسر کشور در قالب ۹ دوره، آموزش‌های لازم را سپری کردند که میزان رضایت مندی آنان از این دوره‌ها قابل قبول بوده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaewne.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما