دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : 35029
مدیر کل آموزش و پرورش قم:

دانش آموزان قمی ضریب هوشی بالایی دارند

قم نيوز : قم نگار: مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: ضریب هوشی دانش آموزان استان قم خاص و بالا است و توفیقات زیادی در زمینه‌های مختلف علمی نصیب دانش آموزان قم شده است.
دانش آموزان قمی ضریب هوشی بالایی دارند
به گزارش قم نگار، حمیدرضا شیخ الاسلام در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان که ظهر یکشنبه با حضور دانش آموزان معلول و استثنایی، مدیرکل آموزش وزارت جهاد کشاورزی و تعدادی مسئولان استانی در تالار آبف قم برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به بهترین‌های جامعه، دانش آموزان معلول و استثنایی افتخار است.

وی عنوان کرد: در بازدیدهایی که از مراکز آموزش استثنایی استان قم داشته‌ام انسان‌های بسیار بزرگی را درک کردم و در یک نگاه احساس کردم خداوند عنایت ویژه‌ای به معلولان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: اولیای معلولان در خدمت شبانه روزی به فرزند معلولشان عمل بزرگی انجام می‌دهند و ما وظیفه داریم باید‌ها و شاید‌ها را کنار گذاشته و باور کنیم معلولان، انسان‌های بزرگ و فهیم جامعه هستند.

وی تصریح کرد: توانایی و دانایی دو اصل مهمی است که اگر در جامعه امروز به این مسئله اعتقاد داشته باشیم در مدارس در این باره برنامه ریزی می‌کنیم.

مسئولان پست‌های تخصصی آموزش و پرورش از خود مدارس انتخاب می‌شوند

شیخ الاسلام بیان کرد: امروز مسئولان در پست‌های تخصصی آموزش و پرورش از خود مدارس انتخاب می‌شوند و نمونه آن آقای آقامیری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این زمینه ادامه داد: انتخاب مسئول در پست‌های تخصصی آموزش و پرورش اگر از دل مدارس باشد از پرت‌های زمانی جلوگیری می‌کند.

وی ابراز داشت: ضریب هوشی دانش آموزان استان قم خاص است و توفیقات زیادی در زمینه‌های مختلف علمی نصیب دانش آموزان قم شده است و نمونه آن ۲ و هشت دهم ارتقای رتبه قم در کنکور ۹۴ نسبت به کنکور سال گذشته آن می‌باشد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci3uap.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما