پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 36161
مدیرکل آموزش و پرورش قم:

بیش از ۵۰۰ هزار نفر همزمان با تعطیلات نوروز در مدارس قم ساکن می‌شوند

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در سال گذشته حداقل ۵۰۰ هزار نفر در مدارس استان قم اسکان داده شدند گفت: این ظرفیت امسال هم در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.
بیش از ۵۰۰ هزار نفر همزمان با تعطیلات نوروز در مدارس قم ساکن می‌شوند
به گزارش قم نگار، حمیدرضا شیخ‌الاسلام عصر روز گذشته در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائران نوروزی که در سالن اجتماعات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در سال گذشته حداقل ۵۰۰ هزار نفر در مدارس استان قم اسکان داده شدند اظهارداشت: در هر اتاق ۵ نفر با ۱۸ هزار تومان اسکان داده شده بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم افزود: از شب ۲۸ اسفند تا ۵ فروردین حجم ورودی زائران به حرم حضرت معصومه (س) را داریم و بعضی شب‌ها به سمتی می‌رویم که در نمازخانه‌های خود ۱۰ چادر نصب می‌کنیم که این کار مشکلی است.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین آتش‌سوزی و مشکل می‌تواند فاجعه‌آفرین باشد گفت: با این وجود شاهدیم از شب پنجم تعطیلات فروردین به بعد همه مدرسه‌ها خالی است و هتل‌داران در جلساتی که در خدمت آن‌ها بودیم درخواست داشتند آموزش و پرورش از شب ۶ فروردین به بعد پذیرش نداشته باشد.

شیخ الاسلام با بیان اینکه تغییر کاربری در کلاس‌های مدارس آموزش و پرورش برای ما تبدیل به یک بحران شده است تصریح کرد: پیش از تعطیلات مدارس باید تخلیه شود و برای اسکان آماده سازی شود. با این حال خدمت گذاری می‌کنیم اما در استانداری این شاخص تغییر کاربری را لحاظ کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش با بیان اینکه ما فقط مجوز فرهنگیان را برای اسکان داریم خاطر نشان کرد: اما خارج از این بحث باید در استانداری دستور داده شود و ما به خدمت گذاری می‌پردازیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgqq9w.ak9334prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما