يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : 3658
در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتسال؛

فراز با کادر فنی و بازیکنان جدید مقابل حریفان قرار می‌گیرد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال فراز قم از جذب چند بازیکن جدید و حضور سرمربی جدید در راس کادر فنی برای همراهی این تیم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.
فراز با کادر فنی و بازیکنان جدید مقابل حریفان قرار می‌گیرد
به گزارش قم نیوز، علی جورابچی امروز اظهار کرد: بعد از پایان دیدارهای دور رفت، قطعا تلاش می‌کنیم تیم بسیار خوبی در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور داشته باشیم و نتایج نیم فصل نخست را جبران کنیم.

وی ادامه داد: نتایج نیم فصل نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی برای ما رقم خورد و در چهار مسابقه برابر حریفان بازنده شدیم که تیم ما در مجموع در وضعیت خوبی نبود، ولی همچنان می‌توانیم تیمی مدعی باشیم.

مدیر تیم فوتسال فراز قم یادآور شد: با ابوالفضل ثانی از مربیان خوب و جوان فوتسال قم که پیش از این نیز سابقه فعالیت در تیم فراز را دارد، صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله در نیم فصل دوم از حضور این مربی در راس کادر فنی بهره خواهیم برد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به نیازهای کادر فنی به بازیکنان جدید که در گفت‌وگو با مدیریت باشگاه مطرح شد، خواسته سرمربی تیم را اجابت کردیم و بازیکنانی را که مورد نظر وی باشند به تیم اضافه خواهند شد تا از آغاز دو برگشت بازی‌ها برای فراز به میدان بروند.

مدیر تیم فوتسال فراز قم اضافه کرد: یکی از مشکلات تیم ما در دور رفت بازی‌ها، مواجه شدن با کمبود بازیکن بر روی نیمکت بود و به همین دلیل چند بازیکن جدید از فوتسالیست‌های آینده‌دار و جوان استان قم به ترکیب تیم اضافه خواهند شد تا از بازی این هفته در مقابل تیم فوتسال کاوه زرند کرمان برای تیم بازی کنند.

وی با اشاره به بازیکنان جدید تیم‌ فوتسال فراز قم ابراز داشت: سعی ما این است که از توانمندی و استعداد فوتسالیست‌های شایسته قمی استفاده کنیم و به همین دلیل به نظر سرمربی تیم بازیکنانی را جذب می‌کنیم که از نفرات بومی باشند.

جورابچی با ارزیابی عملکرد تیمش در نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بیان داشت: با توجه به این عملکرد به کادر فنی و بازیکنان تیم اعتقاد کامل داریم و مطمئنم در دور برگشت قوی‌تر به مصاف حریفان می‌رویم.

وی همچنین به دیدار حساس عصر چهارشنبه این هفته فراز قم برابر تیم فوتسال کاوه زرند کرمان اشاره کرد و ابراز داشت: با توانمندی‌ که در تک تک بازیکنان تیم سراغ دارم، تردیدی نیست که آنها می‌توانند تیم مدعی کاوه زرند کرمان را در سالن شهید حیدریان قم با شکست مواجه کرده و سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتسال فراز قم که از بازی‌های خود در نیم فصل نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور هشت امتیاز در کارنامه دارد، از ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه بیست و هشتم دی‌ماه در دیداری خانگی به مصاف تیم کاوه زرند کرمان می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0s2yt09ja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما