پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 36731
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

بقای مجلس خبرگان سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نظارت بر بقای شرایط رهبری را از رسالت‌های این مجلس برشمرد و گفت: این جایگاه مورد امید و اتکای مردم است که به صورت مستمر پایدار می‌ماند.
بقای مجلس خبرگان سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در همایش جایگاه، وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید که با عنوان «امنای امت» در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه این همایش‌ها هر ساله توسط دبیرخانه خبرگان در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، اظهار کرد: اکنون با توجه به نزدیکی به پنجمین دوره مجلس خبرگان اعضای این مجلس به منظور تبیین جایگاه، وظایف و کارکردهای مجلس خبرگان و پاسداشت نمایندگان فقید این دوره که در میان آنها آیت‌الله مشکینی و آیت‌الله مهدوی‌کنی از روسای این مجلس بوده‌اند این همایش را برگزار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خبرگان رهبری جایگاهی به اهمیت رهبری دارد، تصریح کرد: این مجموعه تعیین‌کننده رهبری نظام اسلامی است و اگر این جایگاه به شیوه‌ای که مورد تاکید امام خمینی(ره) بوده، استمرار داشته باشد سبب تقویت رهبری و خوشحالی دوستان نظام اسلامی و بقای مجلس خبرگان سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تعیین رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی که بعد از رحلت امام خمینی(ره) توسط این مجلس انجام شد، برگ زرینی را در دفتر نظام ثبت کرد.

وی از ویژگی‌های رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان و دنیا نظاره‌گر بودند که بعد از رحلت امام راحل(ره) کشور به کدام سمت هدایت می‌شود، اما ابتکار مجلس خبرگان اجازه نداد دشمن برای مقابله با نظام مقدس برنامه‌ریزی کند.

حسینی‌بوشهری نظارت بر بقای شرایط رهبری را از دیگر رسالت‌های مجلس خبرگان رهبری برشمرد و ادامه داد: این جایگاه مورد امید و اتکا مردم است که به صورت مستمر پایدار می‌ماند.

وی به حضور شخصیت‌های برجسته دینی و کشوری در این همایش اشاره کرد و افزود: امیدواریم در این همایش با استفاده از سخنرانی شخصیت‌های برجسته بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcjvaet.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما