دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 37631
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: رضایتمندی مردم مهم‌ترین دغدغه مسئولان است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف نانوایان قم، افزایش رضایتمندی مردم را مهم‌ترین دغدغه مسئولان عنوان کرد.
استاندار قم: رضایتمندی مردم مهم‌ترین دغدغه مسئولان است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار اعضای هیأت مدیره اتحادیه صنف نانوایان قم، طی سخنانی جلب رضایتمندی مردم را مهم‌ترین وظیفه متولیان امور مختلف در استان قم عنوان کرد.

استاندار قم با اشاره به فعالیت حدود 800 واحد نانوایی در قم، ارتباط تنگاتنگ این صنف با مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: افزایش کیفیت نان و رضایت مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه رضایتمندی و تأمین منافع مردم در همه زمینه‌ها مهم‌ترین دغدغه مسئولان است، ادامه داد: در زمینه مصالح و منافع مردم نباید با هیچ کسی مسامحه شود.

صادقی، نقش دستگاه‌های نظارتی را در کاهش تخلفات اصناف بسیار مهم برشمرد و تصریح کرد: این مسئله باید در عین دقت، توأم با رعایت قوانین و حفظ احترام و شانیت افراد صورت پذیرد.

این مسئول، مردم را بهترین ناظران در همه امور عنوان و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی نیز باید در راستای افزایش مشارکت مردم در زمینه بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی تلاش کنند.
https://qomnews.ir/vdcjvmet.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما