چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 3795
در همایش اخلاق در ورزش صورت می گیرد؛

تقدیر جامعه ورزشی قم از لاریجانی و بنایی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر اجرایی همایش اخلاق در ورزش، از تقدیر جامعه ورزشی استان قم از علی لاریجانی و حجت الاسلام بنایی در این همایش خبر داد.
تقدیر جامعه ورزشی قم از لاریجانی و بنایی
به گزارش قم نیوز، عباس شیرمحمدی شامگاه سه شنبه با بیان اینکه جامعه اسلامی ورزشکارن یکی از ۱۴ تشکل جبهه پیروان خط امام و رهبری است اظهار داشت: این تشکل همزمان با تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری در قم در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود آغاز کرد و در مناسبت‌های مختلف مواضع خود را در قالب بیانیه‌ها و مصاحبه‌هایی اعلام داشته است.

وی با بیان اینکه برگزای همایش اخلاق در ورزش گامی در جهت نهادینه کردن این امر مهم در جامعه ورزشی خواهد بود افزود: امیدواریم این همایش فتح بابی برای برگزاری همایش‌هایی از این دست در حوزه اخلاق هم در استان هم در سطح ملی باشد.

دبیر اجرایی همایش اخلاق در ورزش در ادامه با تقدیر از نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی به خصوص لاریجانی و حجت الاسلام بنایی ابراز داشت: ایشان تلاش‌های بسیاری برای باز گرداندن ورزشگاه شهید حیدریان به جامعه ورزشی استان کردند که این امر در سفر رهبر معظم انقلاب به قم محقق شد.

دبیر اجرایی همایش اخلاق در ورزش افزود: جامعه ورزشکاران استان قم در روز برپایی همایش اخلاق در ورزش از زحمات علی لاریجانی و حجت الاسلام بنایی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.1dmiw6detgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

واقعا باید از آقایان لاریجانی بنایی و استاندار محترم تشکر و قدردانی کرد ولی نمی دانم وقتی می شد با پول دو بازیکن فوتبال یک تیم بسکتبال آماده کرد که در مسابقات جزئ تیمهای خوب لیگ برتر جای گیرد امسال روی خود را از بسکتبال بر گردانیده اند و تیم را به مدیران نا لایق سپردهاند