دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 39
کریمی اصل:

گلبالیست‌های قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم از اعزام گلبالیست‌های قمی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.
گلبالیست‌های قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند
به گزارش قم نیوز، هادی کریمی اصل اظهار داشت: حضور منظم و با برنامه در مسابقات مهمی که در قالب لیگ و قهرمانی کشور و بر اساس تقویم فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار می‌شود، از جمله اولویت‌های مهم این هیئت در ورزش قهرمانی است.

وی ادامه داد: در رقابت‌های مهمی همچون گلبال، شطرنج، پاورلیفتینگ در سال‌های اخیر شاهد حضور ورزشکاران هیئت نابینایان و کم بینایان استان قم بوده‌ایم، حضوری که عناوین و افتخارات ارزشمندی برای ورزش قم به دنبال داشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در ادامه از اعزام تیم گلبال مردان قم به پیکارهای قهرمانی کشور این رشته خبر داد و اظهار داشت: پنجمین دوره گلبال قهرمانی کشور در کنار رقابت‌های لیگ بر‌تر این رشته، مهم‌ترین رقابتی است که در انتظار گلبالیست‌های توانمندی قمی است و قرار است که در شهر اراک برگزار شود.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان، پنجمین دوره مسابقات گلبال قهرمانی کشور پیشکسوتان از روز نهم تا سیزدهم آذر ماه امسال و با شرکت ۲۰ تیم به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان مرکزی و در شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

کریمی اصل عنوان داشت: علاوه بر تیم گلبال مردان استان قم که همچون سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات حضوری قوی، منسجم و آماده خواهد داشت: تیم‌های مطرحی از سایر استان‌ها نیز در این مسابقات برای قهرمانی رقابت می‌کنند.

وی یاد آور شد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم گلبال مردان قم، تیم‌های گلبال مردان استان‌های تهران، خراسان رضوی، سمنان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد، کرمان، اصفهان، قزوین، خوزستان، فارس، سیستان و بلوچستان، مرکزی و همدان با یکدیگر برای کسب مقام‌های بر‌تر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم در ادامه به نحوه برگزاری این مسابقات نیز اشاره کرد و بیان داشت: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از پیکار‌ها ابتدا در مرحله مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی رقابت‌ها را برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات گلبال قهرمانی مردان کشور قرار است در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شود، اضافه کرد: تیم گلبال مردان قم با توجه به حضور در مسابقات لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور که مرحله رفت آن در مهر ماه برگزار می‌شود و مرحله برگشت آن در بهمن ماه خواهد بود، حد فاصل رقابت‌های لیگ بر‌تر با آمادگی کامل در
پیکارهای گلبال قهرمانی مردان کشور حضور خواهد یافت تا انشاءالله بتواند عنوانی دیگر را به افتخارات این رشته ورزشی در قم اضافه کند.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم خاطرنشان کرد: این مسابقات در حالی در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود که تیم‌های تهران، مازندران، اصفهان و قزوین به عنوان سر گروه، گروه‌های چهار گانه انتخاب شده‌اند، ضمن اینکه این ماسبقات در رده سنی بالای ۳۵ سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م
https://qomnews.ir/vdchd.nx223nwttf.html
نام شما
آدرس ايميل شما