شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 39205
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و خدماتي ويژه زائران در ايام ۱۴و ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ با بيان اينكه اين شهرداري در ايام ارتحال امام و قيام ۱۵ خرداد به عنوان معين شهرداري منطقه ۳ فعاليت كرد، گفت: فعاليت‌هاي فرهنگي و خدماتي ويژه زائران در ايام انجام شد.
انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و خدماتي ويژه زائران در ايام ۱۴و ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، سيد محمد موسوي منش با اشاره به خدمات ارائه شده به زائران در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: در اين ايام براي استقبال از زائرين حرم حضرت امام خميني كه در مسير عزيمت يا برگشت به قم مشرف مي‌شوند تا مسجد جمكران و حرم حضرت معصومه(س) را زيارت كنند، برنامه‌ريزي‌هاي لازم از سوي واحدهاي مختلف مديريت شهري انجام شده است.

وي با اشاره به اينكه منطقه ۶ در اين ايام به عنوان معين شهرداري منطقه ۳ فعاليت كرد،‌ افزود: سياه پوش كردن سطح منطقه،  نصب بنر سالروز رحلت امام خميني (ره) و... از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

شهردار منطقه ۶ بيان كرد: همچنين در ۲شيفت كاري وبا ۱۲نفر نيروي خدماتي و يكدستگاه تانكر شستشو  هر روز نسبت به نظافت عوارضي قم -تهران اقدام شده است.

وي گفت: تهيه ۱۰هزار ليتر آب شرب شيرين و ارائه آن به مردم در پارك سوار شمالي و عوارضي از ديگر اقدامات منطقه بوده است.

موسوي منش پاكسازي ورودي‌هاي قم را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ در اين ايام پاكسازي ورودي جاده جعفريه و كمربندي امام علي (ع) به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciwrap.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما